Sevgiliye Whatsapp Durumları, Whatsapp Sözleri

Sevgiliye whatsapp durumları içeriklerine ulaşabileceğiniz web sayfasıdır. Başta sevgiliye whatsapp sözleri, aşk dolu durum sözleri, sevgiliyle ortak whatsapp durumları sözlerine ulaşabileceğiniz bunu haricinde de sevgililerin karşılıklı whatsapp durumları sözlerinin olduğu platform. Hemen ziyaret et.

sevgiliye whatsapp durumları

Ne kadar değişirsen değiş. İlk nerede mutlu olduysan, hep oraya çevirirsin gözlerini.
Mutluluk, sözünü yutanla değil, ne olursa olsun, sözünü tutanla yaşanır.
Mutluluk ikiz olarak doğar. Onu tatmanın tek bir çaresi vardır o da paylaşmak.
İyi yaşamak değil, yaşamayı iyi bitirmek. İşte gerçek mutluluk budur.
Daha önce acı çekmiş biriyle beraber ol onlar mutluluğun değerini daha iyi bilirler.
Yanlış zamanda gelen doğru insanı tanımazsan, mutluluğu ıskalarsın.
Ölüm kadar yakındım sana ey sevgili ama sen bana mutluluk kadar uzaktın her zaman.
Gülmek seninle anlam kazanıyor. Mutluluğu kendinden uzak tutmadıkça.
Bu zamanda mutluluğu sevgiliden, dosttan aramayacaksınız alın bir çikolata yiyip mutlu olun.
Mutlu olduğum için gülmüyorum güçlü olduğum için gülüyorum.
Ne kadar değişirsen değiş. İlk nerede mutlu olduysan, hep oraya çevirirsin kafanı.
Mutluluk, bizi zorlayan kadere karşı kazanılan zaferlerin en büyüğüdür.
Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer. Nehir asla durmaz.
Kaybettim sandıkların kurtulduklarındır belki. Unutma, kimi gittiği yeri mutlu eder, kimi terk etti yeri.
Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk göz bebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun.
Senin için bir şarkı yazdım, mutluluklarımı anlattım, her mutluluğun içinde adın ve sevgin vardı. Bu şarkıyı sadece sana yazdım.

Mutluluk yanımızdan geçti gitti.
Mutluluk suya düşmüş bir damladır ara ki bulasın.
Mutluluk zaman alır, zaman sevdiklerini.
Mutlu edemeyeceksen meşgul de etmeyeceksin. Özdemir Asaf
Mutluluk zaman alır, zaman da sevdiklerini. 
Birçok insan, mutlu olduğunu bilmediği için mutsuzdur.
Mutluluktan ağlayan taraf hiç olamadık.
İnsan dünyada ancak dünyaya boş verdiği zaman mutlu olur.
Kendinle mutluysan, kimseyle derdin olmaz!
Kim istemez mutlu olmayı ama mutsuzluğa da var mısın? Cemal Süreya
Mutluluk elde ettiğini sevmektir.
Bugün çıktığımız her basamak, yarınki hayatımızın temelidir.
Zehir bile parayla, mutluluk bedava olur mu?
Gölgesiz mutluluk olmaz, bak güneşte bile leke var.
Azla mutluluk çokla didişmekten iyidir.
Biz mutlu sonun değil, sonsuz mutluluğun peşindeyiz.
Mutlu olmaktan korkan birini aşka ikna edemezsin.
Mutluluk sözünü yutanla değil. Ne olursa olsun sözünü tutanla yaşanır.
Mutluluk, hayata pozitif bakmak, gülümsemektir.
Bu hayatta hep mutlu olursan, hayal edecek başka neyin kalır!
Beni mutlu etmeye çalışma, benimle mutlu ol.
Gülmek için mutluluk bekleme sonra tebessüm bile edemezsin.
Bu dünyadaki iyilik yapan herkes mutlu olmayı hak eder.
Belki bir gün lazım olur diye; kıyıya köşeye biraz mutluluk saklamalıydık.
Hayatta hep mutlu olursam, hayalini kuracak neyim kalır.
Bir bakmışsın Allah; Hiç ummadığın anda vermiş kalbine mutluluğu.
İnsan gülümseyiş ile gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır.
“Ne gülmüştük be” diye hatırladığın zamanların varsa, mutlusun demektir.
Mutlu olduğum için gülmüyorum güçlü olduğum için gülüyorum.


Sevgiliye whatsapp durumları yazımızın sonuna geldiniz. Bu tarz sözlere ulaşmaş için wpdurumlari.blogspot.com.tr sitemizi takip ediniz.

Yorumlar