Whatsapp Aşk Durumları

whatsapp-ask-durumlari

Bu yazımızda Whatsapp Aşk Durumları, Whatsapp Aşk Sözleri, aşk sözleri, sevgiliye aşk sözleri, durumları kategorilerine yer verdik. Sevgilinize özel durumlar bulup yazabileceginiz bu durumları sizlerle paylaşıyoruz.


Kalp ritmimi bozan kadın!

Aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir.

Seninle kaşık atalım iki tabak keşküle.

Kahve”nin uyku kaçırdığını; gözlerin aklıma geldikçe farkettim.

Yağan karın içimizi ısıttığı günlerden , güneşin üşüttüğü günlere kalmayalım sevgilim.

Aşk kırmızıyken daha güzel” diken öğret bana.

Sana kavusmak varsa sonunda ölüm düģün gibidir bana.

Fırtınam, felaketim hasretim.

Adın bensiz buralarda etkisiz eleman.

Ömrümü verdim yokluğunda.

Havasından suyundan aşk damlayan yarim var gül renginde.

Gerekirse tüm gemileri yakarım, bir sandal yeter gözlerinin kıyısına sığınmama.

Whatsapp Aşk Durumları

Seni sevmeyi ağır ödüyorum.

Senin kokun nefes alma sebebim.

Ben başkasına benzemem onlar gemileri yakar ben limanı.

Başkasını sevmen, bana acı verir mi sandın? Sen beni de sevmemiştin ki zaten.

Yarım kalmış gecelerin kayıp hikayesi bizimkisi.

Bugün senin için birşey yapmıyorsam, dün elimden geleni yaptığım içindir.

Ne yani, papatyada bir yaprak daha olsaydı beni sevecek miydin?

Kusura bakma ‘ demene gerek yoktu giderken..Ben sana bile bakmaya kıyamazken, kusuruna nasıl bakayım?

Aşk dostluğa sormuş. Ben varken sen ne işe yararsın? Dostluk cevap vermiş Sen Yokken ben senin akıttığın gözyaşlarını silerim.

Yar, uyku tutmadı sen tutsana beni.

Kaybettiğin tek savaş, uğrunda savaşmaktan vazgeçtiğindir.

Sen bana erken, ben sana geç kaldım.

Seni sevdiğim günden beri özlüyorum.

Belli ki uyurken de sevmişim seni.

Yaşam bile seni anlatmak için var.

Bu zamana kadar her seyi, seni bulabilmek için yaşadim.

Aşk, insanın nesneleri olmadığı şekliyle gördüğü durumdur.

Kalbimin durduğu yer, kalbinin olduğu yer olsun sevgilim.

Aşk, karşılıksız sevebilmektir.

Aşkımın en güzel ifadesidir aşk.

Benim sadece iki elim var, bu yüzden hayata dört elle sarılabilmem için sana ihtiyacım var.

Sen benim renksiz hayatıma renk katan ve sadece benim olan bir gökkuşağısın.

Kapanırsa birgün gözlerim , bil ki ben senin gözlerini çok özledim.

Sevda çekmeyene hayal düş gelir.

Whatsapp Aşk Durumları

Sen gidersen bu kenti yakarım.

Seni sevmek senden daha güzel.

Sevmek kısa sürdüyse unutmak uzun sürer.

Bu gece en hüzünlü şiirleri yazabilirim.

Unutmak yoktur. alışmak vardır, ona ve onsuzluğa.

Onu sevebildiğin gibi, gün gelir onsuzluğu sevmeyi de öğrenirsin.

Aşk hip hop şarkisi gibidir araya zenci girebilir.

Bir şehir ol, mesela istanbul gibi. de ki; boğazım kuruyana kadar seveceğim seni.

Bir adam bul kendine, sana aynalar tutmasın.

Hayatımda biri yok birinde hayatım var.

Sensiz geçen gecenin mehtabını gibeyim.

This Is The Oldest Page

14 yorum

ah ulan zeynep Kahve”nin uyku kaçırdığını; gözlerin aklıma geldikçe farkettim.

eveettt ;

Kusura bakma ‘ demene gerek yoktu giderken..Ben sana bile bakmaya kıyamazken, kusuruna nasıl bakayım?

Havasından suyundan aşk damlayan yarim var gül renginde.

Vadetiğimi değil benliğimi veririm
Sensiz zaten yoksul

Ben seni allah rızası için sevdim sende Allah rızası için iste verende Allah alanda Allah

Sensiz geçen gecenin mehtabını gibeyim.

Sen gidersen bu kenti yakarım.

Sen bana erken, ben sana geç kaldım.

cok sevdim hocam affetsin..

Sevmek kısa sürdüyse unutmak uzun sürer.

Bir adam bul kendine, sana aynalar tutmasın

Sevda çekmeyene hayal düş gelir.

Sensiz geçen gecenin mehtabını gibeyim.

Aynı gökyüzüne bakıyor olabiliriz , ama aynı hayalleri kurmuyoruz malesef :( ben seni sen başkasını


EmoticonEmoticon