Anlamlı Whatsapp Durumları



Bu yazımızda Anlamlı Whatsapp Durumları, Anlamlı wp durumu, Anlamlı whatsapp sözleri, Anlamlı sözler kategorileri yer almaktadır. wpdurumlari.blogspot.com.tr


Anlamlı Whatsapp Durumları

Dua ile beraber olan hiç kimse helak olmamıştır.

Ölsek üzerimize toprak atan olmayacak.

Ben yalnızlığı seçtim, aşk acısını terk ettim!

Her konuşmak isteyişinde, ona bakıp susmaktır aşk.

Giderim kendimden ötelere …

Olurunɑ bırɑktım seni; olmɑzlɑrın bende kɑldı.

Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil.

Yıldızlara Uzanan Ellerımde Bır Isyandır Yalnızlıgım.

Hayatımdaki “Geri Dönüşüm Kutusu” hiç açıLmaz benim.. Tek bildiğim, bikerede siLdiqim!

Kırma be kalbimi! Nasıl olsa bir gün duracak; Seninki de, benimki de…

Şeytana kafamdakileri anlattim, yapma günah dedi.

Senin yapacağın gider en fazla hoşuma gider.

Adam yerine koyduğum insanları neden koyduğum yerde bulamıyorum.

Ölürsem kabrime gelme… sıkışırız.

HayaT yeDeK oyuncuLarLa DoluDuR…!

ßo$aLan YeR Her ZaMaN DoLDuruLur…!

Sahip oldukların gün gelir sana sahip olur.Herşeyi kaybetmeden asla özgür olamazsın.Kontrolu bırakdibe vur. Hayatı umursamaonunla dalga geç…

$imdi YerLerDesin eSki Pas Pas Gißi Fi$ini Çektim i$in ßitti…

Yalnızlığımın cevabı Ortada! eN azındaN dier İnsanLar gibi harcTmıorm Yüreğimi. . ßu ysden yanLıs  Husurluyum…


Anlamlı Whatsapp Durumları

SaNa Dü$eN Susmak ÇeNeNi YoRMa SaYGıLaR.!!!

SanaLda dayı oLanLar ndnSe babaMın kaRsısında kuzu oLuyoLar:

HayaTımdaki “Geri Dönüşüm Kutusu” açıLmaz Hiç Benim… Tek biLdiğim bikerede SiLdiğim…

Hepiniz Benden Irak… Cehenneme Direk…

Güvendiğim tek şey aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir…

GitmeLer Sana Yakışıyorsa ,
YoL VermeLer De Bana SevgiLi… !

Zengine Nerde ALdın ,
Fakire Nerde BuLdun DerLer…
Hayat İşte

Bazen KırıLsam Da Susuyorum ,
Kırmaktan Korktugum İçin. . !

AkLına Hiç GeLirmiydi ,
Hiç AkLıma GeLemiyeceğin… !

Seni qerçekten bulmak istesem,
Arasam bulurdum, ulaşılmaz deqil UĞRAŞILMAZSIN..!

Ne Olursa Olsun Hep Gülümse , Sen Kahrolup Üzüleceğine;
Hayat Ölsün Senin Tek Bir Gülüşüne

Kartları Kader Karıştırır,
Biz Oynarız…

Varlığı yetersiz olanın, yokluğu kayıp değildir!

Ailem bana ben sana hasta !

Dünyada herşeyim, ahirette cennetimsin bebeğim…

Kader ayırdı bizi.

Hayat çoğu zaman böyledir;sevdiğin başka sevenin başka!

Maalesef bende tam senlik bir kelime var. Şerefsiz..

Kazayı sadece dua geri çevirir.

Yuvasız kuşa biIe daI verip yuva kurduran Rabbim.

Yorumlar

  1. Sevmek yürek ister dedi , bende yüreğimi ona verdim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder