Cool Whatsapp Durumları

cool-whatsapp-durumlari

Bu yazımızda Cool Whatsapp Durumları, Cool Wp Durumları, Cool Durumlar, Cool sözler kategorileri yer almaktadır. İnsanlara farklı bir hava yaratmakmı istiyorsunuz ozaman whatsapp durumunuza cool sözler koyabilirsiniz. En cool durumlar wpdurumlari.blogspot.com.tr


Sakinlik benim için en güzeli…

Sinirlendiğimde de çok coolumdur.

Bir daha öyle atması için kalbimin kilometrelerce koşmam gerekebilir…

Hala mükemmeli arayanlar varsa, telefonum açık.

Hiçbiriniz beni haketmiyorsunuz.

Kaybettiklerimizin geri gelemeyeceğini bilmekti en kötüsü…

Anlatsam roman olur sussam içime dert…

Gurur yerle bir olunca insanın kendine saygısı kalmaz.

Cool Whatsapp Durumları

Canımın acısı kalemime can veriyor.

Beklemeyi bilmeyene durak olunmaz!

Samimi bir dokunuş, dünyalara bedel bir duygudur.

Gönül kimi severse aşk onda güzeldir.

Eskiden sadece kışlar soğuktu. Şimdi ise, İnsanlar soğuk, Yürekler soğuk.

Gemi limanda güvendedir, ama hiç bir gemi limanda durması için yapılmaz.

İnsan hayatının aşkını gördüğünde zaman dururmuş.

Hafif acılar konuşabilir ama derin acılar dilsizdir.

Sırf sen aklıma gelme diye izlemediğim belgeseller var benim.

Gülüşünü seversin, Sesini seversin, Sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; Yüreğinde duruşunu seversin.

Önemsedikçe yitirdiğim insanlar var.

Bir kız size ayı diyorsa övünün çünkü ayılarda romantiktir.

Ben mutlu olmak istemiyorum, ben seninle birlikte olmak istiyorum.

Acaba ne zaman hayat bana way ki ki way way olacak ?

Seni hayallerine ulaştıracak en önemli şey cesaretindir.

Gitgide eskiyi özleyerek, yeni şeyler yaşamaya mecbur bırakıldık.

En pozitif halinizle yaşayın , öyle yaşayın ki bu enerjiden nasiplenenler dahi olabilsin.

Şükretmemiz gereken onca şey varken nedir bu mutsuzluk yarışınız ?

Cool Whatsapp Durumları

Bir kelimeye bin anlam yüklediğinde bana seslen olur mu ?

Sana yazmayı bıraktım ama seni yazmayı bırakamıyorum…

Adım dilinde , kalbin benimle ama olamayacağız birlikte..

Ben ağlayayım yeter ki sen gül..

Şimdi belki ben başka birine aşık olmaktansa senin kalmakla meşgulüm..

Bana seni unutturacak bir aşk tadacak mıyım ?

Sen benle benliğini buldun ben senle sevmek neymiş gördüm..

Yüreğim konuşurken ben susmayı beceremem.

Bakmaya kıyamıyorsan aşıksın.

Aşk ne kadar büyükse o kadar imkansızdır.

Siz gülmekten ağlayan mutlu insanlarsınız , biz ağlamanın ortasında kahkaha atan deliler.

Bana sevgili değil de, böyle her şeyi beraber yapabileceğim manyak bir insan lazım.

Hayat hiç de way ki ki way way değil…

Karşı cinsle olan ikili ilişkilerimden emekliye ayrıldım… TEŞEKKÜRLER !

Yorumlar

Yorum Gönder