Damar Whatsapp Durumları, Whatsapp Sözleri

Damar whatsapp durumları içeriğine ulaşacağınız adrestesiniz. Bu konumuzda başta sitemli whatsapp durumları efkarlı whatsapp durumları ve daha fazlasını bulabilirsiniz. Buyrun şimdi sözlerimizi inceleyelim.


damar whatsapp sözleri

  • Ben ölürsem, öldü demeyin; yoruldu gitti deyin.
  • Bilseydim enkaz altına kalacağımı gözlerini inşa edermiydim hayallerime.
  • Geleceksin diye, sol yanımı boş tutmuştum. Yazık.
  • Benim sana anlatacak kelimelerim bitti feda ettiğim gençliğim gibi.
  • Dudaklarım cezaevi, dilim gardiyan. İçimde müebbet yemiş hayallerim var.
  • Bırak bu acının bir kahramanı olsun adı ben sebebi sen.
  • Hayallerim de seninle birlikte gitti!
  • Birde hakkını helal et derler giderken. Haram ettikleri hayattan helallik isterler.
  • İnsan ne ederse kendine eder. Ama sorsan suçlusu; ya hayattır yada kader.
  • Canı yakan hiçbir şey değildir. Çünkü o hiçbir şey değil hiçbir kimseydi.
  • Şairlerde bizim gibi aslında onlar yaşadıklarını kağıtlara, biz ise sokaklara döktük.
  • Bu sefer ağlamıyorum anlattığım herşeyden son bulup biteceksin.!
  • Papatyalar kadar saf ve temizdim. Bende herkes gibi bir zalim sevdim.
  • Neye üzülsem bilemiyorum. Senin için kan ağlayan kalbimemi yoksa kanayan kollarımamı.
  • Biz içtiklerimizin değil sevdiklerimizin sarhoşuyuz.
  • Yine sensiz bir geceye elveda dedim.
  • 3 paralık insanlar için 200 liralık rakı içilmez!
  • Seni unutmak istediğim gün Azrail'in benim canını aldığı gündür.
  • Kendimi unutup sana Ağladım.
  • Önce insan ol sonra gel benim ol.
  • Beni kalbinden atabilirsin ama anılarım kalbinde tutsaklar.
  • Gideceğimiz yer belliyken bu kadar “YALAN” neden.
  • O kadar güzel unutmuştum ki seni hatırlamaya kıyamadım.
  • Sevmediğim yollara, hep sevdiklerim için gittim.
  • Neye gülüyorsun dediler, hayatın boşluğuna dedim.
  • Kimseye göstermem üzüntümü, gündüz gülerim, geceleri yalnız ağlarım!
  • Belki gelişin göze çarptı. Ama gidişine başkaları baktı.
  • Zamanla alışacaksın dediler ama alışacak zaman bulamadık.
  • Sonra anladım ki cenazeler ölenler için değil kalanlar içindi.
  • İçim yanıyor, dumanında boğulma.
  • Her gecemde seni düşünürdüm, ama sen o her gecemi bana zehir ettin.
  • En zoru da ne biliyor musun? Sen sevmeyi bense unutmayı başkalarından öğreneceğiz.
  • Geri dön desem de masanın üstünde unutulmuş çay bardağı gibiyim artık.
  • Sensiz her gece üzülüyorum ama her gecenin sonu sabah biliyorum.
  • Sözler yetmez ki bu dakikadan sonra. Kader diyeceğim kendime. Sonra hayırlısı derim belki.
  • Neresinden vurulmuş diye sorarlarsa hayallerinden dersin!
  • Yüreğime saplanmış bir kurşunsun sen ömür boyu acıtacaksın.
  • Bir sebeple, ölümü seçseydim bu kolay olurdu oysa bir sebeple, zor olanı seçtim yaşıyorum.
  • Adına “sen” dediğim hayallerimin baharında, yaprak dökümüne şahit oldu harabe gönlüm.
  • Ne garip dimi sen beni sevmedin bende senden başkasını sevemedim.
  • Göz yaşlarımda saklıyorum seni, ondandır ağlayamam.
Damar whatsapp durumları yazımızın sonuna geldin. Bu yazımızın haricinde whatsapp kardeşlik sözleri konumuzu incelemek için hemen wpdurumlari.blogspot.com/2017/05/kardeslik-sozleri.html bağlantımızı ziyaret et.

Yorumlar