Evlilik Whatsapp Durumları

evlilik-whatsapp-durumlari

Bu yazımızda Whatsapp Evlilik Durumları, whatsapp evlilik sözleri, evlilik sözleri, sevgiliye aşk sözleri, evlenme teklifi sözleri kategorilerine yer verdik. Evlilik teklifi bulunacak eş adaylarının lazım olacagı durumları paylaşıyoruz. Bol evetli durumlar dileriz.. :)



Hayata senle başlarken sonu olmayan yolun çizgilerini beraber çizelimmi bitanem..?

Bu dünyada yüzümü güldüren çok fazla insan var ama kalbimi bir tek sen güldürebiliyorsun. Benimle evlenir misin?

Bazen bir hikaye tutuşmuş iki eldir, bu hikayenin başrolünde benimle olmak ister misin?

O kadar güzel gülüyorsun ki yağmur başlıyor. Benim de seninle gülmeme izin verir misin?

Dünya için sadece bir insan olabilirsin. Ama sen benim için tüm dünyasın.

Gözlerimi her sabah yanında açmak istiyorum!

Geceleri uykun kaçtığında benimle aynı tavana bakar mısın?

İkimizin kuracağı bir hayatın altına imzanı atar mısın?

Birlikte yaşamak değil, beraber yaşlanmak istiyorum!

Sonsuza dek seni hiç yalnız bırakmamama izin verir misin?

Whatsapp Evlilik Durumları

Hayat boyu bu filmin başrolünde benimle oynar mısın?

Son nefesime kadar gözlerinin içinde gülmeme izin verir misin?

Hayat boyu benimle aynı geceye uyuyup aynı sabaha uyanır mısın?

Güzelliğin kadar güzel bir hayat yaşamak için benimle evlenir misin?

Benimle ortak bir hafızaya, ortak bir geçmişe ve anılara sahip olmak ister misin?

Nasıl ki adımla beraberdim şimdiye kadar hayatımın geri kalanında da seninle olmak istiyorum!

Ömrümün geri kalanı olur musun?

Hayatını hayatıma katar mısın?

Soyadımı soyadına ekler misin?

Bana bir ömür boyu katlanır mısın?

Benimle her gece aynı uykuya dalar mısın?

Hatıram değil, hayatım olur musun?

Benimle evlenirsen, seni her gece o en sevdiğin şairin kitabını okuyarak dizimde uyuturum.

Sensizlikten korkuyorum benimle ölür müsün?

Evlilik aşkı öldürüyor diyorlar; Benimle ölür müsün?

Benim küçük dünyam olur musun?

Whatsapp Evlilik Durumları

Herkez mutlu olmayı ister ama benimle mutsuzluğada varmısın…

Benimle Elmanın İki Yarısı Olurmusun.

Sarı giyer güneş olursun. Mavi giyer deniz olursun. Siyah giyer matem olursun. Belki birgün beyaz giyer benim olursun.

Geceme güneş olsan, Kalbimi görmüş olsan, Unuturdum cihanı, Bana bir gün eş olsan.

Aşkınızı öldürmeyin boşverin evlenmeyin evlilik aşkı öldürür.

DELİ gibi sevdim,MAnyak gibi evlendim…

Erkek kadınsız yaşayamaz, kadında erkeksiz, onun için biran önce evlenmek gerekir.

Belki bir gün bizde aynı evin elektrik faturasına “oha lan !” deriz

Evet derken ayağıma basar mısın?

Şu yalan dünya da tek doğrum olurmusun.

Bana dunyanin en güzel kizi değil, benim dünyamı güzelleştirecek kız lazım benimle evlenirisin?

Yorumlar

  1. Hatıram değil, hayatım olur musun?

    YanıtlaSil
  2. Benimle evlenirsen, seni her gece o en sevdiğin şairin kitabını okuyarak dizimde uyuturum.

    YanıtlaSil
  3. Benimle ortak bir hafızaya, ortak bir geçmişe ve anılara sahip olmak ister misin?

    YanıtlaSil
  4. adnan-meltem12 Mart 2017 14:34

    Bana dunyanin en güzel kizi değil, benim dünyamı güzelleştirecek kız lazım benimle evlenirisin?

    YanıtlaSil
  5. Baya güzel durumlar var teşşekürler.

    YanıtlaSil
  6. fırat-figen12 Mart 2017 17:17

    Bana dunyanin en güzel kizi değil, benim dünyamı güzelleştirecek kız lazım benimle evlenirisin?

    YanıtlaSil
  7. Benim küçük dünyam olur musun?

    YanıtlaSil
  8. Benimle Elmanın İki Yarısı Olurmusun

    YanıtlaSil
  9. Hatıram değil, hayatım olur musun?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder