Komik Whatsapp Durumları



Bu yazımızda Komik Whatsapp Durumları, Komik wp durumu, Komik whatsapp sözleri, Komik sözler kategorileri yer almaktadır. En komik ve eğlenceli durumlar ve sözlerin adresi wpdurumlari.blogspot.com.tr


Komik Whatsapp Durumları


Adamın beynini kuşa taksan uçmaz.

Birinin Japonya’daki bir adamı anlatırken: “o kısık gözlerini faltaşı gibi açtı”, demesi.

Temizlik birdir ve domestos onun kulu ve elçisidir.

Pamuktan prenses mi olur, prenses dediğin taş gibi olur.

Evlenip balayına gidecegime, bekar kalıp alayına giderim.

Ceketimi atarım, asfalta yatarım.

Minyonların sevgilisi.

Hayatta kişisel neyimiz olduki durumumuz olsun.

Kiyamet gelse de kopsak.

Zenci mahallesindeki solaryumcu.

Herkes artiz olmuş ama yönetmen benim. İstediğime rol, istediğime yol veririm.

Herkes cennete gitmek istiyor ama kimse ölmek istemez.

Başarıya giden yol yapım aşamasındadır her zaman.

Bir zihin paraşüt gibidir. Açık değilse bu işe yaramıyor.

Onlar konuşur keyfim bilir.

Kasap et derdinde Sibel can

Sen akıllı telefonsun, yere düşerken paraşüt açacaksın.

Neden ayrıldınız? İncirler oldu.

Yemişim aşk acısını sen hiç ayak serçe parmağını koşarken sehpaya çarptın mı?

Canım tribe giriyorum telefon çekmeyebilir.

Şarj aletinden izin alayım da telefon biraz da bende kalsın.

Telefonu kendime mi aldım şarj aletine mi belli değil.

Komik Whatsapp Durumları

Tatlı yiyip, tatlı konuşuluyorsa; bundan sonra mantı yiyip mantıklı konuşacağız gençler anlaştık mı?

Öyle garip bir ülkeyiz ki, ülkenin %90 ı’ nın televizyon kumandasının arkası bantlı.

Müzik resmen “Sen konuşma ben biliyorum meseleyi” diyor.

Doktor değilim ama hastam çok.

Ya olduğun gibi yaz. Ya da yazdığın gibi ol.

Neymiş efendim sabahları erken uyanmak insanı dinç tutar ,ömrü uzatırmış.Belki ben yatağımda ölmek istiyorum.

Telefon görüşmesinden sonra ki O, 5 saniye duyulsa hepimiz biteriz.

Herkesin beden eğitimi dersinin 100 olduğu bir ülkede, olimpiyatlarda sıfır çekmemizi hiç kimse açıklayamaz.

Saçının bir teli için dünyayı yakarım diyen adam, o saç yemekten çıktığında kadının dünyasını başına yıkıyor.

İnsanlar maymunlardan geldiyse,maymunlar niye 2 dakka insan olamadı.

Eskiden toz pembe hayallerim vardi şimdi pembesi gitti tozu kaldi.

Oturarak başariya ulaşan tek varlik tavuktur. whatsapp durumları

Paranin ne önemi var önemli olan miktari.

Eşortman takımı almaya gittim param yetmedi sadece altını aldım,üstü kalsın dedim havam olsun.

Geçen gün silah şeklinde cüzdan aldım, şeytan doldurur zaten.

Yorumlar