Üzüntülü Whatsapp Durumları



Bu yazımızda Üzüntülü Whatsapp Durumları, Üzüntülü wp durumu, Üzüntülü whatsapp sözleri, Üzüntülü sözler kategorileri yer almaktadır. En komik ve eğlenceli durumlar ve sözlerin adresi wpdurumlari.blogspot.com.tr


Üzüntülü Whatsapp Durumları


Yar olmanı dilerken yara oldun yüreğime.

ßazen diyorum kendime… Ne çok değer vermişim Değersizlere…

İnsan en çok da hayyallerini gerçekleştiremedikleri için üzülür…

Şu dünyada gülmemi isteyen bi fotorafcıydı oda parasını istedi…!

Özel günümü hatırlamayan dan özel kişi olamaz…

Bazen dalıyorum da uzaklara , orda da hiç birşey yokmuş .

Yaşanmamış Mutluluklarımın Hevesini Kırdın Bana Kötüden Kötü Günler Bıraktın!

Söyleyecek o kadar cok şeyim var ki ama söz verdim susmaya..

Aşkı heves etme onunda tadı kalmadı…!

Geçmişin şikayetcisiyim evet üçünkü hep yanlızdım, geleçekten umutsuzum, üçünkü sen yoksun.!

Bazen küçücük şeyler kocaman değer tutarken kocaman şeyler küçücük değer bile tutmuyor.

Sen yorulursun onu sevmekten o yorulmaz seni üzmekten.

Bizde birer sosyal çocuklar olabilirdik ama hayatla erken tanistik üstümüze kaldı…

Kalp kalbe karşıdır derler.. seninkisi niye benimle karşılaşmıyor.

Hayallerimizi çaldılar keyfimizden değil biz yoğun istek üzerine mutsuzuz.

Zaten yorgunum beni daha fazla yoran hiçbir şeye tahammülüm yok!

Üzüntülü Whatsapp Durumları

Biliyormusun en çok ne için üzülüyorum ne için üzüldüğümü bilmediğin için…

Bazen dünyanın en zor mesleğidir. Kendi duygularına tercüman olmak..!!!

Nedense seveni sevmezler, sevmeyeni başlarına taç ederler!!

Biz önceden küçük şeylerle mutlu olan insanlardık sonra aklımıza sevda diye bir şey soktular toparlanamadık gitti..

Mutsuz olduğun zamanlarda, mutlu olduğun zamanları hatırlamak kadar mutsuz bir durum yok.

Bazı insanlar gördüm çok kötü. Ama hiç kimse senin gibi profesyonel değildi.

En kotusu, Sen ona bakiyosun O başkasina.!

Sen gittiğinden beri soğuk buralar babacım.

Hayatımın içinden aşk kavramını kökten çıkar, mükemmele yakın bir hayatım var.

Aslında insanı üzen şey yasanması mümkünken yaşanılamayan şeylerdir

Bazılarının sesini anımsayamazsın ama söylediklerini hep dün gibi hatırlarsın.

Keşkelerle yaşadık hep, keşke hiç böyle olmasaydı..

Sızlıyor Be Doktor Aşk Diyince Kalbim Dost Diyince Sırtım.

Sihirbaz değiliz belki ama, çok şey Kaybettik..!

Sevgiyi çabuk kaybediyoruz pişmanlığı uzun sürüyor.

Üzülme gitti diye.. Bu zamanın modası Böyle. üç beş gün sever sonra bezer…

İnsan sevdiğinin değerini küsünce, ayrılınca, ölünce anlıyormuş.. dini durumlar

Hayatı çok hafife aldık meğer ne ağırmış…

Yorumlar

  1. Hayatı çok hafife aldık meğer ne ağırmış…

    YanıtlaSil
  2. Nedense seveni sevmezler, sevmeyeni başlarına taç ederler!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder