Yaratıcı Whatsapp Durumları


Bu yazımızda Yaratıcı Whatsapp Durumları, Yaratıcı wp durumu, Yaratıcı whatsapp sözleri, Yaratıcı sözleri kategorileri yer almaktadır. Yaratıcı Whatsapp Durumları İçin  wpdurumlari.blogspot.com.tr Adresinde.



Hiç kızmadım elma kurduna çünkü bendim bıçağı saplayan onun yurduna.

Bu alemde sizin servetiniz kadar benim şeklim var.

Lütfen içinizdeki öküze oha deyin!

Gümbürtüye gittim gelicem.

Sinyallerin gücü adına!

Haksızlığa gelemem, hatır gönül dinlemem. ben babamın kızıyım, kurşun yerim laf yemem.

Sinemada erol taş, okeyde ara taş, jokeyde karataş, hayatta beşiktaş.

Yaratıcı Whatsapp Durumları

San marino kalecisi kadar çaresiz, defansı kadar umutsuz, forveti kadar yalnızım.

Yuvayi kumar değil kötü kağıt yıkar.

Sevmek çayıdır hayatın, sevilmek ise şekeri. Biz delikanlıyız çayı şekersiz de içeriz.

Ne kadınlar sevdim zaten astronottular.

Sen hiç denizle gökyüzünün birleştiği yerde ki ikinci çizgiyi gördün mü?

Yediğim salatada bile seni arar oldum. Bir hıyarın eksikliği bu kadar mı belli olur.

Üşüdüysen üstüne google earth.

Kalp krizi gibisin geçirmek istiyorum.

Çocukla çocuk, büyükle büyük toplumun sevdiği saydığı bir insan.

Kralına yol vermişim,soytarıyla işim olmaz.

Bu hayatı 3 kişi yaşıyoruz ben keyfim ve kahyası.

Ayakkabının kalleşi ayağı arkadan vurur.

Sokak kavgasına karışsam aniden ”yılan stili!” diye bağırasım gelir.

Kim dokunduysa sana ona git diyeceğim ama, bütün dünyayı dolaşmandan korkuyorum.

Dağlar önümde diz çökerken kayalara yalvaramam.

Pollyanna ile konuştum, haberler iyi.

Yaratıcı Whatsapp Durumları

Öyle bi hatun olmalı ki taktım mı koluma yakışsın vurdum mu duvara yapışsın.

Hayal edemen.

Kişisel bir durum verin.

İhaleye fesat karıştırmak istiyorum.

Kırgınım işte,kimse o kendini bilir.

Arar sorar belki bulursun,bulunca elbet durulursun,en sonunda bu uğurda kapılıp gider kaybolursun.

Lades gibi aklımdasın.

Çok tatlısın şekerim ama ne yazık ki rejimdeyim.

Soğana göz yaşartıcı sprey sıkılır mı?

Takıl bana hayatın renklensin, fazla takılma gökkuşağına dönersin.

Kişi başına düşen milli gelir artsın diye yaşamına son verdi.

Aşk ofsayt gibidir, düştükten sonra anlarsın.

Kadınlar birer çiçektir, demetler halinde daha güzeldir.

Sorularinizin cevaplarini bakişlarimda bulun.

Önce japon baliği değil, insan olmak lazim.

Liram var kuruşum var acayip bi duruşum var.

Yok DURUM mileti, dağılın


EmoticonEmoticon