Arabesk Whatsapp Sözleri


Bu yazımızda Arabesk Whatsapp Sözleri, arabesk whatsapp durumları, arabesk sözleri, efkarlı sözler, arabesk durumları kategorileri yer almaktadır.

Arabesk Whatsapp Sözleri

arabesk-whatsapp-durumlari(1)


Avcum kadar yüreği olan insanların kolum kadar dili olmuş haberim yok.
En heyecanlı film sahnesinde araya giren reklam gibisin sinir bozucu..
Bastığın toprağı ayanın altından çeker üstüne örterim ayik ol…
Canımı yakacak kadar cesareti olanın sonuçlarına katlanacak kadarda gücü olmalı…
Olmadığım yerde rüzharım eser, o da size yeter. Whatsapp Asker Durumları
arabesk-whatsapp-durumlari(2)

Ya geldiğin gibi OL. Yada geldiğin gibi KAYBOL..!
Erkeklerin hepsi öküz değil, Sen ahırın kapısında dolaşıyorsun güzelim..!
Etiket olma pesindesiniz ama fiyatiniz belli.
İnsanlık beleşti biraz olsa deneseydin hani… Whatsapp Cuma Mesajları
arabesk-whatsapp-durumlari(3)

Bedeller Ödenirken PARA beklenmez…!!!
Aklıma gelmiyorsan, istediğin yere gidebilirsin!
Seni bi damla sudan korurken sen binlerce damla görmüşsün.
arabesk-whatsapp-durumlari(4)

Tipin önde gidiyor olabilir ama karakterinin adım atacak hali kalmamış!
Benim bozuk , paralarim bile senin kadar bozuk değildi…
Haddini bilmez gülüşlerim vardır benim,Dosta keyif Düşmana acı verir…
arabesk-whatsapp-durumlari(5)

Şarkı sözleri gibisin güzelim, Tektarlandıkça azalıyor Değerin …
Kimin gerçeği olursan ol artık benim hayalim bile değilsin!!!
Kimsenin dalına karışmayız ama bizim dalımızı koparanın ağacını kökünden sökeriz.
Her şeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter.
İkimizde yanıyoruz ama organlar farklı.
Kardan adam olur, senden adam olmaz…
Madem İnsan Olamadın Taklitini Yap ki İnsan Sansınlar.
Senin söylediklerinden şiir yazılır benim söylediklerimden destan yazılır…
Beni çekemeyen bir top alsın sektire sektire yol alsın...
arabesk-whatsapp-durumlari(6)

Erkekler Ne Kadar Odun Olursa Olsun Bir Kadın İçin Yanmaya Değerdir.
Dün rol yapmayı bilmeyenler ; bugün yönetmen olmuşlar.
Reçete’ne yol yazdım sabah akşam alırsın.
Benim Sustugum yerde acısı Senin konuştugun yerde anısı kalır…
Bana yol vermeden önce sana verdiğim yollarda yürümesini öğren…
Beni başkalarıyla bir tutma..Onlar gemileri yakar , ben limanı..!
Hak edene haddini bildirmek bir yetimi giydirmek kadar sevaptır..
Aramızda bir harfin lafımı olur sevgilim ha gittin ha ittin…
Seni tesbihime dizer tövbe tövbe diye çekerim.
Suskunluğumu Hafife Alma,Konuşursam Ağır Gelir Kaldıramazsın..!
Bazıları alçak gönüllüdür,Bazıları da alçak olmaya gönüllüdür..
Seni 1000 ile çarpıp adam ettiysem 0 ile çarpıp yok ederim.
Tek Kelimelik karakterin var, boşver der geçerim.
Öyle bi vazgeçerimki sen bile arkadan bakıp hasret kalırsın.

Yorumlar