Duygusal Whatsapp Durumları

duygusal-whatsapp-durumlari


Bu yazımızda Duygusal Whatsapp Durumları, duygusal durumlar, duygusal sözler, kısa duygusal durumlar kategorileri yer almaktadır.

Duygusal Whatsapp Durumları

Unuttum Demek Bile HATIRLAMAKTIR…
Kalkıp gidemediğimiz yere, dalıp gideriz.
Hayaller ve gerçekler hep yarışır, hayaller hep önde gider ama gerçekler hep kazanır…
“Çok” sevilmeye değil, “hep” sevilmeye ihtiyacım var.
Ruhun sevmek istediğinden nefret etmek zor, O`nsuz ağaç gibisin hiç akraban yok.
En çokta sana sormak istemiştim akşam eve gelince, “Bir şey lazım mı?” diye.
Mesafeler uzak olsa da, duâlarda buluşan yürekler var.
GüLüşüne Aşık OLursam, AğLamana İzin Vermem.
Huzur nedir deseler; sarıldığımda bütün dertlerimi unutturan birinin hayatımda olması derim.
Utanılacak bir şey değildir ağlamak, yürekten süzülüp geliyorsa gözyaşı eğer.
Sözler dökmesede yürektekini, Gözler döker dökmek istediklerini.
Geceleri Gözlerim Tavana Daldığında, Aklımdan Çizdiğim Resimlerini, Kalbimde Saklıyorum…
İnsan bir kere birine geç kalır Ve bir daha hiç kimse için acele etmez..
Kırılmasın diye üzerine titrerdim, O hep üşüyorum sanırdı.
Açık çay içerdi hep. Demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, öyle derdi.
Sorsan ikimizde maviydik, ama o deniz ben ise gökyüzü…
Sevdim çünkü bir tek ona sarılınca yuva gibi kokuyordu içim.
Duygusal Whatsapp Durumları
Bir tek söz söylemedin. Ben hak etmedim böyle unutuluşu.
Sen gibi gitsem, ben gibi sever misin?
Uzaklaşacağına yaklaşki gözlerin daha güzelmiş diyeyim…
Belki de insan sevmeyi bilmediğinden değil, sevgisine layık biri olmadığından yalnızdır.
Ben gidiyorum diyince “gitme” diyen biri değil “beraber gidiyoruz” diyen birine ihtiyacım var.
Olur da bir gün yolumuz kesişirse, selam vermeden geçme eski günlerimizin hatırına..
Hiç bir mevsim üşütemez beni Yokluğun kadar…
Hatamız güvercine değil de, turnalara güvenmekti. Hep yanlış ata oynadık.
Hani herkes gitti, sen gitme yaşama sebebimsin…
Dünyanın oksijensiz kalması gibi bir şey seni unutmak aşkım…
Sessizliği dinle söyleyecek çok şeyi var.
Gül uğruna bile olsa ne kadar dayanabilirsin ki dikenine.
Sen benim hatıramda saklı kalmadın kalbimde hatıra olarak saklı kaldın..
Yağmuru seviyorum belki benim yerime ağladığı içindir…
Aşk için akan Göz yaşları asla silinmez çünki gerçekten sevenin yaşları içine akar.
Oysa herşey bir rüyaymış, ben sadece gerçek sanmışım ve Kalıcı sanmışım tüm misafirleri…
Yaktınya hani giderken gemileri, şimdi göklerden bekliyorum belki indirir bir melek seni..
Arayıp buldukların değilde tesadüfen rastladıklarındır seni mutlu eden…
Söylesene sevgili kafama sıksam beraber ölmüş olurmuyuz.!!! yeni yıl whatsapp durumları
Hayat yakar canını, Gülsende Gülmesende… Aşk acıtır canını, Sevsende sevmesende…
Uyumak güzel , yanında sarılıcak biri varsa…
Artık el ele gezen sevgililer gördüğümde hangisi sevmiyor acaba diye düşünüyorum..
Yaşama sevincim çocukluğumun armağanıdır.
Whatsapp Durumları

Yorumlar