Felsefe Whatsapp Durumları

felsefe-whatsapp-durumlari


Bu yazımızda Felsefe Whatsapp Durumları, felsefe sözleri, whatsapp felsefe durumları, felsefe durumları yer almaktadır. Sizinde felsefeye merakınız var ise bu sözler tam size göre demektedir. Keyifli okumalar

Felsefe Whatsapp Durumları

Ne yaparsan yap yengeç yengeçtir doğru yürümez .
Anı yazmak, ölümün elinden bir şey kurtarmaktır.
Beni öldürmeyen acı güçlendirir.
Ne zaman duysam en az 15 dakika durup hayatımı gözden geçiririm..
felsefe-whatsapp-durumlari(1)

Yalnızca sıkıcı insanlar yalnızken sıkılırlar.
Dostunu yakınında tut.. düşmanını daha da yakınında.
Ölmek için yaşamak gerekir.
Olmayan şeyin derdi olmaz.
felsefe-whatsapp-durumlari(2)

Geçmişin bize güzel gelmesinin sebebi, onun geçip gitmiş olmasıdır.
Acı yiyen iki kere yanar.
Kaçırdığınız her saniye için zararınız bir dakkadır yavv!!
Hangisinin tavan hangisinin taban oldugununu hiç kimse soyleyemez.
En büyük günah, pişmanlıktır.
felsefe-whatsapp-durumlari(3)

Kimi baris yapar, kimi savas arar.
Biten her şeyin devam eden bir sonu vardır.
Eğer sıralamada ikinci isen kaybedenlerin birincisisindir.
Cari açık büyütülecek bir şey değildir.
Bugünün kız çocuğu yarının anasıdır. whatsapp cuma mesajları
felsefe-whatsapp-durumlari(4)

Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır.
Ben varken ölüm yok; ölüm varken ben yokum” epikuros ölümden korkmak anlamsız…
Bu dahil bütün genellemeler yanlıstır.
Ne kadar yazarsan yaz, okuyanın anladığı kadar yazarsın.
Başka kadınlara espri yapan erkek, karısına dram hazırlıyor demektir.” lütfiye fıdıllıoğlu
İnsanlar yaşadıkça ihtiyarladıklarını sanırlar, halbuki yaşamadıkça ihtiyarlarlar.
Akıl hıyar değil ki yarısını bölüp sana vereyim.
Bana yalan söylemiş olman değil artık sana inanmamam sarsıyor beni.
Bu bir savaştır ve benim de bu savaş filmindeki rolüm sakat sinektir.
Hayat eylem gerektirir.
Kediye ciger emanet ederim, sana laikligi emanet etmem.” Deniz Baykal
Bazı olmazsa olmazlarımız vardır. bu olmazsa olmazlar olmaz ise bazı şeyler hiç olmaz. Rauf Denktaş
Cehenneme giden yol iyilik taşları ile örülmüştür.
Ölüm en büyük gerçek bunu başsavcı da görmeli.
Felsefe Whatsapp Durumları
Gülümse,bugün geriye kalan ömrünün ilk günü.
Kaşınıyorum öyleyse vurun.
Evlilikler aşkın bitmesinden değil, arkadaşlığın olmamasından biter.” — friedrich nietzsche
Anketim biçim biçim ölürem anket için.
Hayat acıdır, biber de acıdır… demek ki gerçek biberdir!
Dünya güzel olsaydı, doğarken ağlamazdım.
Felsefe boş insan işidir.
Cana gelecegine damacana gelsin. Sinek küçüktür ama boğa büyüktür.
Detaylar ayrıntılarda gizlidir.
Dünya yuvarlak kardeşim içindekilerden ne bekliyorsun?
Ay ışığında ördeklerle dans ettin mi ?
Sakal gibiyiim kesildikçe daha gür çıkarım.
Ümit kötülüklerin en kötüsüdür cunku iskenceyi uzatır” f.nietzshce

Yorumlar

  1. Dünya yuvarlak kardeşim içindekilerden ne bekliyorsun?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder