İngilizce Whatsapp Durumları 2018

ingilizce whatsapp durumları


İngilizce whatsapp durumları 2018 yazımızda sosyal medya olan whatsappdan sevdiğimiz kişilere farklı dillerde gönderebileceğimiz whatsapp durumları bulunmaktadır. İngilizce whatsapp sözleri sayesinde aşkınıza, arkadaşınıza yakınlığınızı farklı dillerde dile getirebileceksiniz.


İngilizce Whatsapp Durumları


Freedom  (Özgürlük)

I hate you (Senden nefret ediyorum)
Be yourself (Kendin ol)
I love myself (Kendimi seviyorum)
The Pain You Feel Today İs The Strength You Will Feel Tomorrow  (Bugün hissetiğin acı yarın sana güç olacak.)
You Don’t Have To Die To Be Dead (Ölmüş olman için ölmen gerekmez.)
I love you my love (Seni seviyorum aşkım)
No thing is possible ,world itselfs say ı’m possible (Dünya bile ben mümkünüm derken hiçbirşey imkansız değildir.)
Now you understand why PETER PAN didn’t want to grow up ! (Şimdi neden PETER PAN’ın büyümek istemediğini anlıyorsunuz!)
You only live once? No! You live everyday. You only die once. (Bir kez yaşıyorsun? Yok hayır! Her gün yaşıyorsun. Sadece bir kere ölürsün.)
sevgiliye güzel hitap sözleri

I am me and I won’t change myself for anyone..! (Ben benim ve ben kimseye kendimi değiştirmem!)
Never hit a man with glasses. Hit him with a baseball bat. (Gözlüklü bir adama vurma asla. Bir beysbol sopası ile vur.)
Nobody can teach me who I am. (Kimse benim kim olduğumu bana öğretebilir.)
I liked things better when I didn’t understand them. (Onları anlamadı ben iyi şeyler sevdim.)
ingilizce whatsapp durumları

Forget the failures and work hard for success ( Hataları unutun ve başarı için çalışıyoruz)
Failure is not an option — it comes bundled with Windows. (Başarısızlık bir seçenek değildir – bu, Windows ile birlikte geliyor.)
If you can dream it, you can do it. (Hayal edebiliyorsan,

Don’t tell people your dreams, SHOW THEM! (insanlara hayallerini söyleme, ONLARI GÖSTER!)
I didn’t change, I just woke up. (Ben sadece uyandım, değişmedim.)
I’m missing someone right now…and that someone is you. (Şu anda birisi eksik … ve o kimse sensin.)
The only difference between a good day and a bad day is your attitude. (iyi bir gün ve kötü bir gün arasındaki tek fark, tutumdur.)
ingilizce whatsapp durumları

Life is too short. Don’t waste it reading my watsapp status. (Hayat çok kısa. Benim watsapp durumunu okumakla israf etmeyin.)
I wish I had google in my mind and antivirus in my heart. (Benim kalbimde antivirüs ve aklımda google olsaydı.)
Waiting for wi-fi network. (wi-fi ağı bekliyorum.)
I am not questioning your honour. I am denying its existence. (Ben senin onurunu sorgulamıyorum. Ben onun varlığını inkar ediyorum.)
Life is the art of drawing without a eraser. (Hayat silgi olmadan çizim sanatıdır.)
Error: status unavailable (Hata: durum kullanılamıyor.)
Dear Math, please grow up and solve your own problems, I’m tired of solving them for you. (Sevgili Matematik, büyüyüp kendi sorunları çöz lütfen, ben senin için onları çözmekten yoruldum.)
Everyone else thinks you’re an asshole. (Herkes bir pislik olduğunu düşünüyor.)
Hatred can be overcome only by love (Nefret sadece sevgi ile aşılabilir.)

Yorumlar