Muhteşem Whatsapp Durumları


Bu yazımızda Muhteşem Whatsapp Durumları, wp muhteşem durumlar, muhteşem sözler, muhteşem sözler 2017 kategorileri yer almaktadır.

Muhteşem Whatsapp Durumları

Çok özelliği olan değil, bana özel olan en güzelidir.
Bana geLecegin saati söyLe, tarihi biLmesemde oLur bekLerim..
Bi erkeğin kalbine giden yol midesinden değil, annesinden geçer.
Hak`ka Aşık oLmayanın. AŞka Hakkı oLmaz.
Hayatım film Olsa sen anca araya giren reklam olursun.
Soymadan sevmeyi deneyin, belki de Vitaminikabuğundadır..
Sadece Gülüşümü Yakala Öfkem Sana Ağır Gelir…
Kimse İcin AğLamaya Değmez AğLamaya DeğenLerDe AğLatmaz…
Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur.
Paranın olmadığı yerde itibar kredi kartı gibidir.
Alnımdan öp ki, oraya adın yazılsın…
Muhteşem Whatsapp Durumları
İnsanı yasatan hayalerıdır. oldurense gerceklerdır…
Unutma hatıraların elbet çıkar karşına!!!!
Ya benimsin ya annemin damadı ya çoğumun babası seçim senin.
Baktıkki hayt boş bizde boş hayaller kurmaya başladık..
Geldiğin yeri Unutursan…! Gideceğin Yerde Kaybolursun.
Hevesim olma NEFESİM olki senin bittiğin yerde bende biteyim…!!
Annelerin ayaklarının altında cenet kokusu vardır.
Tatmin edemeyeceksen , TAHRİK etmeyeceksin !
Madem beni seviyorsun…Neden arkana bakmadan gidiyorsun…
Yalan söyleme yalanım olursun, oyun oynama oyuncağım olursun…
Bin yılda okusam: Ne bilyorsun? die sorduklarında “HADDDİMİ BİLİRİM” derim.
Sen kız kulesi gibi dursaydın karşımda. Ben boğazın mavi gözleriyle bakardım sana..!!!
Ağladım ama isyan etmedim.. Çaresizdim ama belli etmedimm.. Sensizdim ama asla. VAZGEÇMEDÍM!!!
Muhteşem Whatsapp Durumları
Bir bekleyenin olmalı. Sen kendinden vazgeçsende, senden vazgeçmeyen.
İmkansız dedi Gurur.. Riskli dedi Tecrübe.. Manasız dedi Mantık.; Yinede denemeye değer dedi Kalp..
Ya ihanettir aşk yolunda kurban gidenler yada sevgidir ki aşkı bekleyen…
Paketimdeki son sigaram gibiydin; canım çeksede içmeye kıyamadığım.
Bu şehri ortadan ikiye bölesim var, onun bana benim ona geidemedigi yerinden..
Kız ağlamışsa sevmiştir. Ama erkek ağlamışsa o kızı hiç kimse o erkek gibi sevemeyecektir.
Sen benimle güzelsin, bensiz tırı vırı..
Agaç kırılır dalı kalır baba gider namı kalır…
Ve Umut Fısıldar Sessizce Herşey Birgün Güzel Olacak…!
Hiç gitme ki gelmen gerekmesin…
Cehennem boş tüm şeytanlar burda.

Yorumlar