Orjinal Whatsapp Durumları, Whatsapp Sözleri

orjinal whatsapp durumları

Orjinal whatsapp durumları 2018 yazımızda whatsapp durumları orjinal, etkileyici whatsapp durumları, whatsapp laf sokan durumları, whatsapp durumları anlamlı gibi kategorileri içeren sözler ve mesajlar yer almaktadır.

Orjinal Whatsapp Durumları

  • Ben hayırlısı buymuş dediğim sürece hiç bir önemi yok. Yolumdan çıkanlarında solumdan çıkanlarında.
  • Evlilik,sevdiğinin malına mülküne ortak olmak değil, iman dolu göğsüne talip olmaktır.
  • Komşular görmesin diye çamaşır ipinin en arkasına asılan don kadar yalnızım.
  • Her gün yüzlerce hayal kurarsın hiçbiri gerçek olmaz ve bir gün bir gerçek yaşarsın hiçbir hayale sığmaz.
  • Sen vodafone gibi anı yaşarken, ben seni turkcell gibi her yerde çekemem.
  • Ah be İstanbul. Sen değilmisin bir boğaz uğruna koca şehri ayıran? Kim bilir ne sevdaların ahı var ki üzerinde kavuşmuyor iki yakan.
  • Gözlerin bir denizdi. En derininden. İki kez yaşama hakkım yoktu.. Çıkamadım gözlerinden.
  • Gidişine illa bir isim konulacaksa “Mal kaybı” diyelim.
  • Şeker gibi adamlarız doğru çayı bulamadık.
  • Sevgiyi belli etmek; Ne yazık ki unutulmuş bir sünnettir.
  • Her nasip vaktine esirdir.
  • Canın sağolsun dedi, eyvallah canım sağolsun dedim. Bilemedi ki canda oydu canımda.
  • Sevdiceğim, ne güzel bir kelime sevdim seveceğim.
  • Bazen bir kelebeğin ömrü kadardır hayat, ne kırmaya gelir ne de kırılmaya.
  • Ne kimseye ait ne de kimseye sahibim. Kafam rahat.
  • Ne demek ateş böceği ateş etmiyor.
  • Ne kadar sarılırsan sarıl bıraktığın an özlersin.
  • İleride torunlarım bana “dede gençliğinde kim bilir ne canlar yakmıșsındır” dediklerinde; “susun karıştırmayın, yatacak yerim yok” diyecem.
  • Bir saniye sonrasının garantisi olmayan hayatta neyin kafasını yaşıyorsun ne varsa yaşa belki yarına kalmaz.
  • Bu vatanın ekmeğini yediğimiz gibi, uğruna kurşun yemesini de biliriz!
  • Sen benim; bugünümü şükür ve yarınıma dua edişim, azla yetinişim, çoğa göz dikmeyeşimsin ve kapanmayan avuç içimsin.
  • Eyvallah ne güzel bir sözdür arkadaş! Bazen kabulleniş, bazen boş veriş, bazen de yol veriş, ama her ne olursa olsun hep bir, rahata eriş.
  • Ne beyân-ı hâle cür’et, ne figâna tâkatım var. Ne recâ-yı vasla gayret, ne firâka kudretim var.
  • Kül kadar değeri olmayan insanlar kendilerini ateş saymaları ne garip.
  • Hey there! I am using WhatsApp. Kimseye laf sokmakla ugrasamam.


Etkileyici Whatsapp Durumları

  • Tut elimden götür Galata’ya, her basamağında rivayeti anlat bana.
  • Dünyanın en yüce tahtına da çıksanız, oturacağınız yer, kendi kıçınızın üstüdür.
  • Kendi ışığına güveniyorsan, baskasının parlamasından rahatsız olmazsın.
  • İnsanlar ne kadar hızlı bir yaşam sürüyor. Kalpler adete çorap olmuş. Hem sık sık giyip çıkarılır hemde kokar olmuş.
  • Ben hiçbir zaman yan yana fotoğrafımız olmayacağı için milim milim ezberlemiştim yüzünü.
  • Şimdi ne kadar çaresiz görünüyorsam, sıra bana geldiğinde o kadar acımasız olacağım.
  • Nuh’un gemisine bühtan edenler yelken açıp yel kadrini ne bilir? Süleyman kuş dilini bilirdi, her süleyman dil kadrini ne bilir?
  • Her yalnız adamın denize kıyısı vardır.
  • İnsan yüreğiyle yaşadığında canı yanar, canı yansa da vicdan-ı insan olarak yaşar..
  • Şimdi sen diyeceksin ki; Hangimiz daha çok yandık. Kül terazide tartılmaz rüzgar bilir kıymetini.
  • Dünya’nın en büyük yüküdür; Aklı sende olmayanı, ısrarla yüreğinde taşımak…
  • Kişiliğinde şeref yoksa eğer ne kadar başın dik yürürsen yürü gökyüzü dahi yüzüne tükürür.,
  • Ne cenazeler kaldırdık “seni seviyorum”lü sözlerden. Kürek kürek toprak attık nice yalana dolana. Mekanı cennet mi olur bilemem ama ben hiç fatiha okumadım yüreğimdeki mekanı cehennem olana.
  • Yüksel Türk! Senin için yükselmenin hududu yoktur. Ülkü denen nazlı gelin erde şan ister, büyük devlet kurmak için büyük kan ister.
  • Hayaller değil kaderler gerçekleşiyor ve umut edince değil dua edince kabul oluyor.
  • Düşündüm de madem hayatı başa alamıyoruz, boşa alalım bari en azından daha az yakar.
  • Nasip, ne güzel teslimiyettir.
  • Annem yaşı ilerledikçe elim kolum ağrıyor diyor ah be annem benim yaşım kaç ki her gün sol yanım ağrıyor.
  • Hani derler ya insan sevdiğine hiç kırılır mı? Aslında insan en çok sevdiğine kırılır bilin istedim.
  • Karışmayın bana, benim hayatım, benim kararım, sonucuna razıyım, ben bilirim beni sizden ziyade kalbim virane aşk fevkalade.
  • Aşk namaz kılmaya benzer niyet ettikten sonra etrafa bakılmaz.
  • Çocuklara zengin olmayı değil mutlu olmayı öğretin, büyüdüklerinde her şeyin fiyatını değil değerini bilsinler.
  • Verebileceğin en cesurca karar , kalbini ve ruhunu inciten bir şeyi bırakabilmendir.
Orjinal whatsapp durumları yazısının sonuna geldiniz. Popüler bir diğer yazımız olan sevgiliye hitaplar konumuzu incelemek için sevgiliye hitaplar bağlantımızı tıkla.

Yorumlar