Sevgiliye Romantik Sözler

sevgiliye-romantik-sozler



Bu yazımızda Sevgiliye Romantik Sözler, sevgiliye güzel sözler, sevgiliye aşk sözleri, sevgiliye etkileyici sözler, romantik aşk şiirleri yer almaktadır.
Sevdiginize verdiginiz değeri bir hediye veya bir söz ile hisettirebilirsiniz. Bu özel anlarınızda romantik sözler veya aşk dolu sözler her kadının hakkedecegi şeyledir. Bizde bu konuya değinerek sizlere sevgiliye romantik sözler ile ilgili yazılar yazdık. Sevdiklerinizle güzel günler gecirmeniz dileğiyle keyifli okumalar.

Sevgiliye Romantik Sözler

Kalpsiz dolaşıyorum artık sokaklarda, çünkü sende bıraktım onu. Sen benim ilk gözağrım, son sevdamsın. Beni hiç bırakma…

Bugün yine defalarca seni düşündüm ve sana tekrar tekrar aşık oldum. Kalbim tüm işlerini bıraktı ve tüm zamanını seni sevmeye harcıyor sevgilim…

Gökkuşağının hikayesini bilir misin sevgilim? Bittiği yerde bir hazine yatarmış. Sen benim gökkuşağımın bittiği yerde çıktın karşıma iyiki varsın..

Eğer yer yüzü bir parça kağıt, dağlar mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki. Okyanuslar dilegelse tusunami olur.

İlkim sonum, varım yoğum, gecem günüm, güneşim ayım… Dünyamı bu kadar hızlı döndürmeyi nasıl başarıyorsun?

Sen benim hayatımda karşılaştığım en güzel ayrıntısın.

Aşka anlam veren, hayatı manalandıran, yüzümü güldüren sevdam! Tüm zincirlerimi kırıp geldim sana, hep benimle kal sevgilim hiç ayrılmayalım..

Kalbimin tatlı işgalcisi, en sevdiğim film göz kapaklarının yavaşça kayıp da rüyaya dalışını izlemek , en güzel parfüm teninin kokusu, varlığın nefes alma sebebi, iyi ki varsın…

Hangi buluş benim seni bulmamdan daha büyük etki yaratır dünya için, tüm dünya yıkılsa bir sana aşkım kalır; dizlerimin üzerine çömüşüm çok mu?

Sevgiliye Romantik Sözler

Her yeni gün gülümsemenle doğuyor, sen uyuyunca batıyor. Hadi arala göz kapaklarını, kalbime güneş doğsun sevgilim.

Adın dilimden dökülen en güzel şiir, ah sevgilim sana bir kutuda kalbimi sunmak isterdim. Seni seviyorum.

Senin kadar güzel bir hediye vermek isterdim sana. Ancak bunun imkansız olduğunu anladım. Güzel olan her şey sanki sende toplanmış. İyi ki varsın sevgilim…

Bana bu dünyada en güzel hediye sensin aşkım. whatsapp aşk durumları

Hayatta sadece sana yaslanabiliyorum rahat beni asla bırakma aşkım.

Bu dünyada 2 dilegim var bir sen birde doğacak oğlumuz..

Hangi dil anlatabilirki seni sevdigimi..

Yorumlar

  1. Bir şiir olsan Satırlara siğmazdin , Bir roman olsan sayfalara siğmazdin Sen benim olsan dünyalara sıgdiramazdim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder