Whatsapp Durum Yazıları

whatsapp-durum-yazilari

Bu yazımızda Whatsapp Durum Yazıları, durum yazıları, whatsapp durumları, whatsapp yazışmaları kategorileri yer almaktadır. 2017 yılında en çok kullanılan mesajlaşma programı gerek olsa'ki whatsapp uygulamasıdır.Bu uygulamanın bize en büyük sunduğu hizmet bedava olması ve istediğimiz gibi durumlar bölümünde özelleştirme özelliğidir. Durumlar bölümünde standart sözler yetmeyebilir bu yüzdende aşk, sevgiliye sözler, bayram gibi durumlar arayabiliyoruz ve durumlarımızı güncelliyoruz. Biz size en uygun, özgün ve size hitap edicek durumlar yazıyoruz sizde bu durumları okuyabilir keyifli vakitler geçirebilirsiniz. Özgürce bu durumları kullanabilir arkadaşlarınıza tavsiye edebilirsiniz. Keyifli durum güncellemeleri dileriz.


Whatsapp Durum Yazıları

Uzaktan severim ruhun bile duymaz!

Öyle bir severimki melekler bile kıskanır..

5 dakika sesini duyarsın 23 saat 55 dakika mutlu olursun..

Ne kadar sarılırsan sarıl, bıraktığın an özlersin… 

Öyle biri var ki gönlümde.. Alayınız yalan gözümde…

Ve ben; bir şeyleri özlediğimi hissetmiyor olmak isterdim… 

Her kalp kendi şarkısını söyler…

Bir derdim var, bin dermana değişmem. 

Ne zaman bu kadar zor oldu nefes almak..?

Ben senin için ölürken sen kimin için ölüyodun.. ?

Yalvarırım beni bul, kendine hapset! Bütün aynalar seni gösteriyor ya da sensizlik gördüğüm..

Bu alemde herkese isyan, sana aşk var!

Her bir yanım eksik…

Tıklım tıklım yalnızlık ve sensizlik

Benim yerime koyduklarının sana koyması dileğiyle..

Kişiye göre online, Üstüne alınan alınmıştır!!

İşte gördük seni dünya…Ne gerçeksin ne de rüya bakmışsın sanki bi boşluktayım..

Mevsimin suçu yok, yokluğun soğuk! 

Yeni bir durum yok canım her şey aynı…


Whatsapp Durum Yazıları


Bu hayata sadece bir kadın sevdim ve oda kahpe cıktı..

Senin yoklugun sanki bir parcamın eksik oldugunun anlamı.

Siyah beyaz bir hayat yaşıyorum.. Benden renkli ifadeler beklemeyin.. 

Kulaklarım çalan müzikte. Kafam yastıkta. Beden dünya çöplüğünde. Ruhum boşlukta…

Peri masallarında bitti hayat! 

Aşk diye birşey yoktur belkide sadece menfaatlar vardır..

Ne zaman gözlerinin içine baksam, biliyorum ikimizi de aşar, o kapının ardındaki masal…

Ya kendine gel, ya bize gidelim.

Bir bakıyorsun whatsapp durumları

Senin şimdiye dek yaptığın en iyi şey kaybetmek.! :)

Mutlu etmeyeceksen meşgul de etmeyeceksen.!!

Yıkılan hayallerim mi düştü üzerine? Verdiği umudu geri alan aldığı ahı da güle güle kullansın…

Ve bir gün; Hasta olmasına bile dayanamadığınız insanın, içinizde ölmesi için dua edersiniz

Çapın kadar konuş kütleni hesaplıyım

Hepiniz iletilerim gibisiniz sadece anlık.

Mademki şu hayatta yeri doldurulmayacak insan yok o zaman eskilere slm yenilere devam :)

Bu hayata dikkat et insana alkolün sahtesi insanın kahpesi çarpar.

Özlemek kolay= karşındakine bunu anlatmaya gelince başlıyor meselee..

Ben senin adını bile söyleyemedim ki hiç kimseye, Bir parçanı başkasına veriyormuşum gibi geldi hep.!

Ben ıraklarda suskun bir mevlevi, Sen ise kalbimin Aşk-ı kıyameti..! :)

Verdiği umudu geri alan aldığı ahı da güle güle kullansın şerefsizler..

Sendeki hava benim bisikletin tekerinde de var. :)))

Kezbanların kavgalarının yeni trendi; bıyıklarını yolarım senin.. 

Yorumlar