Çıkma Teklifi Sözleri

cıkma-teklifi-mesajları

Bu yazımızda Çıkma Teklifi Sözleri, romantik çıkma teklifi sözleri, çıkma teklifi kategorileri yer almaktadır.

Çıkma Teklifi Sözleri

Sana ait bir parça olacak olsaydım, Göz yaşların olmak isterdim. Kalbinin en derinliklerinden gelip, güzel gözlerinde doğmak isterdim. Bir sürede olsa yanaklarında süzülerek yaşamak, dudaklarında ölüp son bulmak isterdim. Duygularının temsilcisi olmak isterdim. Benimle bir ömür boyunca, ayrılmak bir bütün olmak ister misin bir tanem?

Seni düşünmek, seni hayal etmek o kadar güzel ki. Seninle bir gelecek hayal etmenin hazzını, sen asla bilemezsin. Hayallerimi süsleyenim. Hayallerimi gerçekleştirir misin?

Gözlerine denizlerin maviliğini, yıldızların parlaklığını saçlarına, güllerin rengini yanaklarına bıraksam. Ortaya çıkacak bu muhteşem manzarayı, bir ömür boyu izlememe müsaade eder misin?

Gözümde ve kalbimde o kadar büyük ve önemlisin ki. Sensizlik nasıl zor ise, seninle olmakta bir masal gibi gelecektir bana. Ne zaman yanımda olur, kalbine alırsan beni. O zaman inanacağım gerçek olduğuna.. Beni gerçek olduğuna inandırabilir misin?

Yapayalnız dünyamda kalabalığım, yanan ateşimde alevim, kurak toprağıma yağmurum olur musun?

Ben seni asla üzemem ki. Aramızda asla fırtınalar kopmaz ki. Sen benim için, en değerliler arasındasın. Sen bilmesende, benim için vazgeçilmezsin. Aramızda fırtınalar kopmayacağına göre, tek kopacak şey yüzüklerimizin kurdelesi olsun. Ne dersin?

Herkes için normal birisi olabilirsin. Tüm dünya için sadece bir insan  olabilirsin. Herkesi her şeyi boşver. Benim tüm dünyam olur musun?

Seni her gördüğümde kalbim delicesine hızlanıyor. Ruhum huzur buluyor. Aklım uçup gidiyor. Ben bu güzel duyguların, bir ömür boyu bende kalmasını istiyorum. Seni sonsuzluğa dek, kalbime hapsetmek istiyorum..

Kalbimdeki en büyük mutluluk, yürüdüğüm bu hayat yolunda bana iyi bir arkadaş, yüreğime huzur, mutluluğuma bir ömür mutluluk katar mısın?

Bakınca o güzel gözlerine, bir heyecan kaplıyor beni tepeden tırnağa, güzelliğin aklımı başımdan alıyor. Gözlerimi kamaştırıyor. Toprağa can veren bir yağmurdan sonra, gökyüzünü süsleyen bir gökkuşağı gibi girdin hayatıma. Bir ömür boyu, gökkuşağım olarak kalmaya ne dersin?

Bazen ki bir gülüş, bazen ise bir bakış, insanın tüm hayatını değiştirebilir. Tüm hayatını mutlu geçirmesine neden olabilir. Tüm hayatımı değiştirip, mutlu geçirmek istiyorum. Sebebim olur musun?

Yıllar sonra bir yağmur yağmasıyla, kurak bir topraktan açan bir güle özlemlerimiz var bizim. Bu güle duyulan özlemden daha fazlası olmalı insanda. Duygusuz bir et kemik yığını değilim ben. Özlemlerimin en ötesindeki hasretim olur musun?

Kabul edersen, hücrelerime kadar senin sevgin ile dolarım. Kalbimin en derinliklerine seni koyarım. Aşkın ile buram buram kokarım. Neşe kazanımı kaynatan aşk ocağım, mutluluk tomurcuklarımı yeşertecek yağmur damlam olur musun?

Yorumlar