Dua Sözleri

dua-sozleri

Bu yazımızda Dua Sözleri, dua mesajları, dua sözleri mevlana, dua sözleri facebook, dua sözleri uzun, dua sözleri whatsapp kategorileri yer almaktadır.

Dua Sözleri

Allah’ım! Ruhumu daraltma, kalbimi karartma, darda koyup aratma, hak yolundan saptırma, beni senden başkasına yalvartma amin.

Ey yüceler yücesi, ey her derde deva, ilahi! Ya Mevla, bizlerden rahmetini, şefkatini, hidayetini, bağışlayıcılığını esirgeme.

Rabbimiz! Bize günahlarımızdan temizlenecek sebepler ver. Gözlerimizi kapatan perdeleri kaldır, nurunla doldur yüreklerimizi. Amin

Rabbim! Yuvalarımıza saadet ver, ömrümüze bereket ver, kazancımızı helalinden eyle! Rızana uygun şekilde yaşamayı nasip eyle. Amin.

Allah’ım! Bana ve benimle beraber bu dua’yı okuyan herkese iman, ihlas, huzur, sağlık, mutluluk, helal kazanç; güç ve sabır ver.

Dua, inen ve henüz inmeyen her musibet için faydalıdır. Kazayı sadece dua geri çevirir. Öyle ise sizlere dua etmek gerekir. Hadis-i şerif

Allah’ım başladığımız yeni günde senden hayır diliyoruz ve bugünün içinde şerlerden sana sığınırız bizleri doğru yolundan ayırma. Amin…

Beni benden alıp sana (c.c) getiren yola, beni kendinden soğutup sana bağlayan kul’a, isyankâr yanımı silen dua’ya, şükürler olsun rabbim sana.

İlahî! Dil verdin, zikrinden ayırma; gönül verdin fikrinden çevirme. İman verdin, daim eyle; ihsan verdin, kaim eyle.

Sen sevdirmezsen sevemeyiz; kalbimizi cemaline ve kemaline hayran eyle allah’ım. Kulluğunun kapısından ayırma ey rabbim.

Allah’ım sen yüreğime huzuru üfür. Sen sıkıntımı rüzgâr gibi alıp götür… Sen dualarımı kabul et. Amin.

Senin çöller kadar günahın varsa, Yaradan’ın denizler kadar merhameti var. Yeter ki sen et duanı.

Dua, bela gelmeden önce yapılır. Bela geldikten sonra razı olmaktan ve sabretmekten başka çare yoktur.

Biliyorsun rabbim, bilmiyorum kendimi… Ben bu gece de yalvaracağım, sen bu gece de affet beni.

Yatağa abdestli girene, o gece bir melek sabaha kadar, ‘ya rabbi bu kulunu affet!’ diye dua eder. bana.

Çok kutsal bir yerde, adının yazılı olduğunu belirtmek isterim; o yer günde 5 vakit, secdeye değer.

Ya rabbim! Kaderimde muhtaç olma varsa! O muhtaçlığım sana olsun, beni senden başkasına muhtaç ettirme…

Allah’ım gönlümüzde olanı hakkımızda hayırlı eyle, hakkımızda hayırlı olana gönlümüzü razı eyle!

Ey rızkları üzerine alan rabbim! Herkesin rızkını vermeye ancak sen kefilsin. Bize helal rızklar lütfet. Amin!

Ey benim güzel Mevla’m! Benim senden istediklerimi değil; senin bende görmek istediklerini yaşat

Rabbim; seni tanımayanları, bizim tanımamıza izin verme amin.

Ya rab bela-yı aşk ile kıl aşina beni. Bir dem bela-yı aşktan kılma cüda beni.

Ayet ayet yaşat bu dünyayı rabbim, sana secde secde yürüyelim…

Allah’ım bizleri ilminle zengin kıl, hiliminle zinetlendir, takva ile mükerrem kıl.

Faturasız tek hat ‘dua’dır. Bol bol konuşun. Konuştukça kazanın!

Allah’ım! Ben elimden geleni yaptım. Elimden gelmeyenler için ellerimi sana açtım!

Allah’ım bize recep ve şaban’ı mübarek kıl ve ramazan’a ulaştır!

Ben hep inandım ve inanıyorum duaların uzakları yakın kıldığına, yürekleri bir tuttuğuna!

Rabbim! Bizleri sıkıntıyla, hastalıkla ve sevdiklerimizle imtihan etme.

Allah’ım, mübarek günler, geceler hürmetine milletimizi terör illetinden muhafaza eyle!

Ey duam! Kalbimin kırılan yanlarına iyi gelen tek ilaç sensin. Elhamdülillah!

Ayetlerinin yüzü suyu hürmetine; bu mübarek günde, onun da kalbini bana ısındır rabbim. Amin.

Dua Sözleri

Allah’ım! Bizleri, imtihandan imtihana yorma rabbim. Değmeyende oyalama kalplerimizi.

Son nefesimizde inşallah la ilahe illallah muhammeden rasulullah demeyi mevla’m bizlere nasip eder.

“Dua” sevgiliye yazılmış bir mektup gibidir. Zarfın içerisine yüreğini koyanın, duası kabul edilir.

Kurumuş kütüğe bile nice çiçekler bahşeden yüce rabbim! Kuruyan yüreklerimizi de rahmet yağmurlarınla yeşert.

Yüce Allah’ım! Kalp sarayımızın sahibi sensin. Öyle bir yar nasip eyle ki bu saraya, sürekli sana secde etsin.

Allah’ım, nasıl ki kudretinle geceyi gündüzle örtüyorsan; bizim de hatalarımızı, günahlarımızı rahmetinle ört.

Ey rabbim! Bizlere seni hatırlatan haller, seni anlatan diller, sevginle dolup taşan aydınlık kalpler nasip eyle.

Allah’ım hastalara şifa, dertlilere deva, borçlulara eda ver. Rezzak ismin ile rızkımızı arttır, kimseye muhtaç etme!

Ey gecenin sahibi. Nasıl ki kudretinle geceyi gündüzle örtüyorsan; bizim de hatalarımızı, günahlarımızı rahmetinle ört.

Sen sevdirmezsen sevemeyiz; kalbimizi cemâline ve kemâline hayran eyle Allah’ım. Kulluğunun kapısından ayırma ey rabbim.

Mekke ufuklarında Allah’ın nuruyla, ümmetini selamlayan gül yüzlü nur peygamberin selamı şefaatı üzerinize olsun. Amin…

Allah’ım! Bu dünyaya nasıl masum ve günahsız geldiysek; bizlere yine huzuruna masum ve günahsız dönmeyi nasip eyle. Amin.

Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakışınız kadar güzel, umudunuz yarın kadar yakın, yarınınız aşkınız kadar mutlu, aşkınız miraç kadar mukaddes, dualarınız istediğiniz gibi makbul olsun.

Sustum ve sana havale ettim rabbim, bilirim ki sen her şeyin en iyisini bilensin, karşılıklarını ben değil sen verirsin.

Hüzne müptela olmuş yüreğimden dua dua sen düşüyorsun kalbime; kabul et Rabb’im duama ortak olan yâri ömrüme de ortak et.

Gözyaşı Allah içinse eğer, mübarek ve mukaddestir. Gözyaşı pişmanlıktır, gözyaşı tövbedir, gözyaşı gözün niyazıdır duasıdır.

İnşallah ayağınız kayar da cennete düşersiniz.

Duanın gücüne tutundum bekliyorum şükürler olsun sana…

Sebepler Sen’dendir; edep bizlerden. Etme bizi ya Rabb; edepsizlerden.

Bazı insanlar dua gibidir: görünmez ama dokunur sana, duyulmaz ama bırakmaz seni.

Dua Sözleri

Rabbim, seni sevene sevdir beni.

Ya rab! Kabul olmuş bir dua serinliği ver yüreğime.

Zamanla değil, duayla gelir beklenen!

Allah’ım; önce komşuma ver sonra da bana. Razıyım bana kalan paydan çoğa da aza da. Şükürler olsun verdiğine de aldığına da.

Rabbim. Ellerimde hiçbir şey yok. Ellerimde bir tek ‘yok’ var. Ve ben yoktan var ettiğin bu ellerle senin sonsuz keremine el.

Ya rab. Sana karşı olan mahcubiyetim bana yeter. Başkasının önünde beni mahcup etme! Beni sen kaldır ki, kimseler düşürmesin.

Takdir senindir, ya rabbi! Sen ki imkânsızı mümkün kılansın; darda koyma bizi, dara düştüğümüzde de şükredenlerden eyle bizi.

Allah katında duadan makbul ve kıymetli hiçbir şey yoktur.

Birine verebileceğin en güzel hediye, dua’dır.

Allah’ım! Zelil olmaktan ve zillete uğramaktan sana sığınırız…

Hiçbir uzak, duanın erişemeyeceği kadar uzak değildir.

Ey allah’ım! Beni, bana nasip etmeyeceğin bir şeyin peşine düşürme!

Yorumlar