Hasret Sözleri

hasret-sozleri(1)

Bu yazımızda Hasret Sözleri, hasret mesajları, anlamlı hasret sözleri, hasret sözleri kısa kategorileri yer almaktadır. Hasret çekenler için sevgilisi asker veya gurbette olanlar bu yazdıgımız hasret sözleri yararlanabilir iyi okumalar.

Hasret Sözleri

Bir bulut gibidir benim kalbim başka yüreklerle çarpışır yağmur yağdırır ve bu yağmurda sadece vazgeçemediklerim ıslanır şimdi dokun saçlarına mutlaka ıslaktır!

Bu gece gözlerinde ayın doğmasını bekle, yıldızlara dokunmaya çalış dokunamadığın için üzülme onları seyretmekle yetin benim seni özlemekle yetindiğim gibi.

Sen hasretimsin, kaderimsin, yaşayamadığım günlerim sevgisine doyamadığım aksam gözlü yârimsin. Seni çok seviyorum askerim…

Benden çok uzakta olsan da sana sarılıp dokunamasam da sana sesimi duyuramasam da kalbimizin bir olduğunu ve senin de beni ben kadar özlediğini biliyorum.

Yorgunum özlemekten hayalini, ağlarım gözlerimde yaşlar seli, unutmadım yıllardır bir de ben ağlarken gittiğini. Dayanamam inan dayanamam buna unutamam bir an dokunamam sana harcanırım uğruna aldırmadan zamana diyemem dilim varmaz diyemem elveda.

Akşamın matem rengine büründüğü saatte gökyüzündeki kandiller tek tek yanmaya başladığında içimde sessiz bir çığlık… Özlemeyi özledim. Özlemeye değer ne kaldıysa…

Seninle dolu rüyalardan uyandım. Gecenin ilk tatlı uykusundan… Rüzgârların alçaktan estiği, yıldızların parladığı saatlerde…

Bir gün bana soracaksın, ben mi yoksa hayatımı daha çok seviyorsun diye. Hayatı diyeceğim. Küsüp gideceksin ama hiç bir zaman bilmeyeceksin benim hayatım sensin.

Seni hatırlarım güz yağmurlarında hoyrat türkümsün yankılanan dağlarda birden yokluğun gelir aklıma seni sensiz yaşarım dökülen yapraklarda.

Bir gülün peşinde koşanlar çiğnedikleri kır çiçeklerinin farkına varmazlar…

Sen benim gönlümde oldukca,Yemen’de de olsan benim yanımdasın… Eğer sen benim gönlümde değilsen, yanımda da olsan Yemen’de sayılırsın. . .

Bak yine soldu güneş, yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz bir gün doluyor sen yoksun diye inan dertliyim kederliyim, gelmezsen kahrolurum, yıkılırım sevgilim tadın sinmiş suyuna, taşına toprağına, bu şehirde ne varsa sana benziyor.

Ben nefes alamıyorum sensiz, hayat bana tat vermez oldu. Artık bitsin bu hasret gel ey gönlümün sultanı…

Özledim uzaklarda bensiz hayatı kabullenmiş vefasızı özledim, haykırışımı duymayan, sevgimi belki de hissetmeyen kalpsizi özledim!

Kulaklarım duymak istiyor, bugün hala, o güzel sesini hayat sensiz geçmiyor! İstiyorum artık sevgini!

Dün yine dolaştım yollarda yağmurların ıslattığı, bomboş sokaklarda gözlerimde yaş, kalbimde suzu unutmadım seni, unutamadım, ne olur anla beni!

Yüreğim üşüyor senden uzaklardayken gözlerim dalıyor sensiz sabahlarken! Ve ben yine seni bekliyorum.

Hasretinden oldum yüreğim yanar, bir avuç gökyüzünü etraf karanlık başımda dolanır zalim ayrılık bir seni özledim bir memleketi!

Kar beyazdır ölüm ellerinden, gülüm yine yoksun diye düşmanım her güne!

Gözlerim daldı, gücüm yetmiyor gurbete ırgat kaldım, sen olmayınca sordum ondan buna beleş satmıyor, umudu yokuşa saldım, sen olmayınca.

Biliyorum bugün kulakların bir başka çınlayacak, anlayacaksın seni yine nasıl andığımı, özlediğimi ellerin titreyecek, gözlerin yollarda kalacak, sende hissedeceksin yüreğimde neler hissettiğimi!

Sen seni özleyenin özleminden habersiz özlemle özlenmektesin sen var ya sen, özlemlerin içinde en çok özlenensin.

Aklımdan çıkmıyorsun, sensiz bomboş bu hayat, susma öyle ne olur, bana kendini anlat.

Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüreğine gözlerin zaman zaman takılırsa uzaklara kulakların ansızın çınlarsa bil ki bir yerlerde delice özleniyorsun.

Yaşamak önlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi de sensiz olmaz… Unutma sevmek daima beraber olmak değildir sen yokken bile seni yürekte yaşatabilmektir…

Her zaman duyamadığımız o toprak kokusu, bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yağmur arkasında saklı olan toprak kokusu gibi ortaya çıksa keşke…

Bir isim var unutamadığım. Bir çiçek var koparamadığım. Bir hayal var kuramadığım. Bir de sen varsın özleyip de ulaşamadığım…

Bu gece gözlerinde ayın doğmasını bekle, yıldızlara dokunmaya çalış dokunamadığın için üzülme onları seyretmekle yetin benim seni özlemekle yetindiğim gibi.


Hasret Sözleri

Şimdi daha iyi anlıyorum ki, nefes almak değilmiş, yaşamak ateşlerde yanmak gibi bir şey severken bile sensiz olmak.

Ne olurdu saadetlerin en büyüğü işte ellerimde al, diyebilseydim anlardın ve hiç gitmezdin, değil mi, bir gün olduğun gibi kal diyebilseydim.

Hasret kaldım gülüşüne, o sıcacık öpüşüne, seviyorum değişine, hasret kaldım hasret kaldım sevgilim. Boynu bükük duruşuna, ardım sıra bakışına, kollarımda yatışına, hasret kaldım hasret kaldım sevgilim. Usul usul sokulmana, için için ağlamana, canım deyip sarılmana, hasret kaldım hasret kaldım sevgilim.

Hasret mi yüreğime çöken seni görmeden önce kol kola girmişçesine rüzgârla güneş bir saç teli kadar ince sızlıyor içim hasret ki benim karanlığımda erircesine demir kıvamında erircesine ömrümce rüyalar kâbus derinliklerinde daralınca göğüs kafesim sıkarcasına boğazımı hasret en büyük işkence.

Bahar gelmiş gönlüme, lale, sümbül saç diyor, hasretine doyurdun, ruhum aşka aç diyor, yarın baygın bakışı derdime ilaç diyor, bir çare bulamadım yar kalbine girmeye, ne zaman geleceksin, hasret. kaldım gülmeye.

Seni çok, çok seviyorum ayrıldım gülemiyorum sensizliği çekemiyorum bitsin artık bu hasret

Yedi iklim yedi devlet dolaştım yer üstünde yer altında çalıştım her cefaya her eleme alıştım alışılmaz, dayanılmaz bu hasret.

Şimdi tarlalarda güneş vardır. karlar donmuştur otların uçlarında.. Artık akşamları dinlenemem başım avuçlarında. İçi korku dolu kış gecesi hiç yatağın yok mu sıcak dağları dolduran kır çiçeği hangi rüzgârlar seni koklayacak! Saçlarımı kesip rüzgâra atacağıma ki haber götürsün bir gün sana!

Hasretinle yandı gönlüm, yandı yandı söndü gönlüm, evvel yükseklerden uçtu, düze indi şimdi gönlüm, aramızda karlı dağlar, hasretin bağrımda kışlar, başa geldi olmaz işler, yokluğundan öldü gönlüm, gözlerimde kanlı yaşlar, hasretin bağrı kışlar, başa geldi olmaz işler, yokluğundan öldü gönlüm.

Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, suyun damlasında, selin coşkusunda kimi yanımdasın kimi rüyamda ama hep aklımdasın sakın unutma.

Dostu yok gecelerin, geceler çok uzun, geceler bir ömür ömür dediğin bir tutam ümit, ümidi yok yarınların, tıpkı senin yokluğun gibi ve ben biraz daha sana hasret.

Yorumlar