İngilizce Aşk Sözleri

ingilizce-ask-şiirleri

Bu sayfada İngilizce Aşk Sözleri, ingilizce anlamlı sözler, ingilizce duygusal sözler, ingilizce aşk şiirleri, ingilizce sevgi sözleri yer almaktadır. Dilerseniz sizde bu sözleri sosyal medya aracılığıyla paylaşabilirsiniz.

İngilizce Aşk Sözleri

You are the angel of my dreams-Rüyalarımdaki meleksin.

im here for you life is hard-Senin için yaşıyorum zor hayatı.

in a lie world your my real one-Yalan dünyadaki gerçek hayalimsin.

Love make you blind l know, because you don’t see me-Aşk kör eder biliyorum, çünkü beni görmüyorsun.

l`m madly in love with you-Deli gibi aşığım sana.

l’ll love you forever | with all ( of ) my heart and soul-Bütün kalbim ve ruhumla seni sonsuza kadar seveceğim.

l’m loved by some, hated by many, but wanted by many-Bazı kişiler tarafından seviliyorum, birçok kişi tarafından nefret ediliyorum ama birçok kişi tarafından arzulanıyorum.

l’m not smiling at you, l’m just trying not to laugh!-Ben senin haline gülümsemiyorum, sadece kahkaha atmamaya çalışıyorum.

my heart bets for you-Kalbim senin için atıyor.

my heat is yours love -Kalbim sana ait sevgilim.

my rose i will love you for ever-Gülüm seni ömür boyu seveceğim.

you my littel worlds big sun-Sen benim küçük dünyamın büyük güneşisin.

im in love with your eyes and loving you-Sana ve gözlerine aşığım...

l feel so empty inside without you-Bana sensiz her şey bomboş geliyor.

l love you more and more with each passing day-Her geçen gün seni daha çok seviyorum.

l miss you more and more with each passing day-Her geçen gün seni daha çok özlüyorum.

Love is good with you baby-Aşk seninle güzel bebeğim.

wher are you im so bad if i tell you wood you come back- Neredesin çok kötüyüm, dön desem döner misin?

wher ever you go my heart is with you-Nereye gidersen git kalbim seninle.

where ever i look i see you-Nereye baksam seni görüyorum.

with a lie world i love you for real-Seni yalan dünyada gerçek aşkımla sevdim.

You never get a second chance to make a first impression-Hiçbir zaman ikinci bir şansın olmaz, birinci izlenim için.

Do you belive in love at first site, or should l walk by again? İlk görüşte aşka inanır mısın, yoksa tekrar mı geçeyim?

i love you how you are-Seni her halinle seviyorum aşkım.

i rout your name to my heart-Adını kalbime yazdım aşkım.

i want to hold your hand baby-Elini tutmak istiyorum bebeğim.

Yorumlar