Kapak Sözler

kapak-sozler(1)

Bu yazımızda Kapak Sözler, efsane kapak sözler, anlamlı kapak sözler, laf sokan kapak sözler kategorileri yer almaktadır. En efsane ve etkileyici kapak sözler bu yazımızda keyifli okumalar.

Kapak Sözler

Benden nefret edenlerden nefret edecek vaktim yok çünkü ben bana değer verenlerle meşgulüm…

Gideceksen git, inan beddua bile etmem sana. Bilemem çünkü isabet eder mi ikiyüzlü suratına?

Mutlu edemeyeceksen, meşgul de etmeyeceksin.

Kralına yol verdim soytarısıyla uğraşamam.

Bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye?

Sanırım matematiğim zayıf, hayatımdan yanlış insanları bir türlü çıkartamıyorum.

Sevebileceğim birine benziyordun dedi. Olsun dedim, sen de insana benziyordun.

Bana şiir yaz diyorsun hoş güzel de, peki sen kaç harf edersin.

Benimle kurduğun hayalleri başkasıyla yaşayacak kadar ucuzsan, ben de seni tanımayacak kadar pahalıyım.

2 dakika adam ol desem kaç dakikam kaldı diye soracak insanlar var…

Sen! Pardon siz mi demeliydim? Siz kaç yüzlüydünüz? Ben yanlışlıkla hanginizi sevdim?

Ben kimseye beni sevsin diye soytarılık yapmam. Ya sever bildiği gibi, ya gider geldiği gibi.

Küçükken hayvanlarla konuşabilsem ne ilginç olurdu diye düşünürdüm. Meğer yıllardır iletişim kurabildiğim bir sürü hayvan varmış.

Lafa gelince fena esersiniz, icraata gelince pamuk şekersiniz.

Sende haklısın. Adamlığın kadar konuş dedim diye bu susmalar.

Bana yol vermeyi düşünmeden önce. Sana verdiğim yolda yürümeyi öğren.

Kapak Sözler

Bu saatten sonra ben başkası için yazarım, sen kendin için okursun!

Hayatta gözyaşlarımı hak edecek bir insan görmedim. Ya benim gözyaşlarım gereksiz, ya da uğruna gözyaşı döktüğüm insanlar değersiz.

Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not: dünya beş para etmiyor.

Bazı insanlar hep ‘kaptan’ olurlar, söz konusu ‘dümen çevirmek’ olunca.

Çok talibim var diyenler; sevinmeyin! Ucuz malın alıcısı çoktur.

Gidiyor musun? Git! Soytarısı terk etti diye, kralın sarayı yıkılmaz.

Uzak dur çek elini benden, senin gibi seviyesizleri çok geride bıraktım ben.

Yanımızda olması gerekenler zaten yanımda, defolup gidenler kimin umrunda.

İnsanlar da fotoğraf gibi; ne kadar büyütürsen, o kadar düşüyor kalitesi.

Senin marka olduğun yerde etiketi ben koyarım!

Ederinden fazla değer soytarıyı kral eder.

Sana biraz adam ol diyeceğim seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.

Şerefin kadar konuş desem, ömür boyu susacak insanlar tanıyorum.

Buğulu camlardaki sözler gibisin; yani nefesim olmadan bir hiçsin.

Bana kalbimdesin deme, bilirsin kalabalıkları sevmem.

Sadece gülüşümü yakala, öfkem sana ağır gelir.

Dur hemen gitme! Daha ömrümü yiyecektin.

Arkamdan konuşanların hepsi arkamda takılmaya devam etsin…

Adamı madam yaparız madam.

Yorumlar