Sevgiliye Uzun Mesajlar Whatsapp, Etkileyici Uzun Sözler


Sevgiliye uzun mesajlar içeriklerine ulaşabileceğiniz web sayfasıdır. Başta sevgiliye uzun sözler bulabileceğiniz bunun haricinde de sevgilliye mesaj romantik ve anlamlı uzun mesajlar kelimelerine ulaşabileceğiniz platform. Hemen ziyaret et.

sevgiliye uzun mesajlar

Buruk bir duygu yüklenirse yüreğine, gözlerin zaman zaman dalarsa uzaklara, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa, bilki bir yerlerde deli gibi özlenmişsindir.

İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi hepsi parlıyordu ben seni güneşi seçtim bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim

bir deniz düşün susuz bir bahar düşün çiçeksiz bir insan düşün sevgisiz birde beni düşün sensiz

Hasret kapımda nöbet tutuyor…biricik sevdiğim uzak bir yerde gözlerim hep ve sadece onu arıyor…!!!!!

Canım askım gitme uzaklara…sana ihtiyacım var.gidenler dönmüyor geri…….

Biz sevdiğimizi iki öpücük için değil bir ömür birlikte olmak için severiz

aşkını yüreğimde sakladım ama anlmadın gözlerini gözlerimde sakladın anlamadım seni sevıyorum dedin yine anlmadın ne yapıyım seninde seni sevıorum diyebilmen için

Mevsimlerden sonbahardayım, senin yüzünden. Dünyadaki herkes için herhangi biri ama herhangi biri için dünyalara değersin.

Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız koyuyorum. Ne kadar özledim diye sorarsan, kalbimde bir gökyüzü taşıyorum bunun için seni çok seviyorum.

Uzaklıklar Küçük Sevgileri Yok Eder, Büyükleri Yüceltir. Tıpkı Rüzgarın Mumu Söndürüp Ateşi Yükselttiği Gibi.

Birgün Yağmura Yakalanırsan Benden Kaçtığın gibi Yağmurdanda Kaç. Çünkü Bulutların Arkasında Kaybolan Aşkı İçin Ağlayan Benim.

Bir Dost Yüzüne İhtiyaç Duyduğunda Başını Kaldır ve Gökyüzüne Bak. Güzdüzleri Bulutların Geceleri Yıldızların Arkasından Gülümsüyor Olacağım.

Birlikte Yaşayabileceğin Biriyle Değil, Onsuz Yaşayamayacağın Biriyle Ol. Gelip Boşluk Dolduranlardan Değil, Gittiğinde Yeri Dolmayanlardan Olsun.

Göz Damlalarının Yanaklarına Çizdiği Islak Patikaları seyret, Seyret ki Yalnızlığın Acısını Anlayasın. Dudaklarını Okşayan Tuzlu Tanecikleri Hisset, Hisset ki Daha 

bir gün buluşacağımız yere gelmezsem dünyanın bütün renklerinden oluşan bir demet çiçek yaptır çünkü beni senden ayıracak tek kuvvet ölüm beni yakalamış demektir.

Kaderde sevmekte vardır ölmekte sevmeyi seçtim ama sevmek ölmektende beter…

Birine verilecek değerler uğruna feda edilebileceklerle ölçülüyorsa aç gözlerini etrafına bak bu gördüğün herşeyi sana senin için feda ederim ama sakın aynaya bakmaaa

Duyuyorum sana dokunmanın ezikliğini ve düşünüyorum aşık olmanın rezilliğini inan yanındayken çekiyorum en çok hasretini.



Sevgiliye Uzun Sözler


deli bir yağmur olsam seni yağdığım yerler kadar severdim. Deli bir rüzgar olsam seni estiğim yerler kadar severdim. Ama ben sadece deliyim ve seni aldığım her nefes kadar çok seviyorum.

Aşkların en soylusu birken birçok olandır sevginin en güzeli Paylaşılan emektir, Aşkların en soylusu birken birçok olandır çıkarsız ve sınırsız paylaşılan yürektir.

Bir umut kuşu çiz yüreğime beyaz olsun tüyleri kalbin kadar temiz olsun. Bir kanadı senin için diğer kanadı da sevdiğin için çırpsın.

Yıldızlar gökyüzünde kayarken, melekler ise oynaşırken, sen ise dalıp beni düşünürken, seni daima kalbimin derinliklerinde izleyeceğim

Nasıl da yutuyoruz bazen ayrılık lokmasını.Boğazımız nasılda kasıyor kendini.Ağlamamak için Zor tutuyorum kendimi.Zaman zaman vuruyor mızrabını hasrete ;yokluğun gönlümün susmayan sazı.

Tellerine nota diye ismini dizdim senin.İsmini kazıdım bütün güftelerime Anlasızım sızım sensizlik dolu evin her yanı… 

Bir çocuk gibi koşuyorum ardından.Bir çocuk gibi heyecanla ve beklentilerimiarzulaını sana çevirerek.Sarı kurdelaları çamura bulanmış bir kız çocuğu gibi hüzünleniyorum sensizliğinde günün.gözlerime bak ve yardım et bana yarınlara çıkabilmem için…

gözle değil ruhla görülendir aşk.Azap denizinden ruha sabır üfleyen bir dilde çıkan sevgi demetidir aşk.Aşk onsuz olunamayacağını düşünenler için bulunmaz bir erdemdir. Yani seninle çoğalan bir çağlayan… 

Seni sevmenin dünyayı sevmek;seni görmenin dünyayı görmek olduğunu biliyor musun?Olmadığınsesinin çıkmadığı her an geceden koparılmış bir parça sanki.Sanki o an veya o anlarsarayı talan edilmiş padişahların çaresizliğini haykırıyor yüzüme…

İyiki varsın güzelim…İyiki varsın ve varolmanın anlamı seninle bütünlendi.Hasrete tutsakhasrete ketum yüreğimde aşk şarkıları fısıldatan kudretinle iyiki varsın…


Sevgiliye uzun mesajlar yazımızın sonuna geldiniz. Bunun gibi sözlere ihtiyacın varsa hemen wpdurumlari.blogspot.com.tr/2017/06/ask-sozleri.html bağlatısına tıkla. Birbirinden güzel aşk sözlerine ulaş. 

Yorumlar

  1. Çok teşekkürler çok güzel sözler var. Fakat yinede hazır sözler yerine insanın kendi içinden geldiği gibi konuşması lazım. Ama arada bir böyle sözlerden de ilham almak gerekiyor tabi ki :)

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah beğendiğim 2-3 yazınız çıktı elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Sana en güzel hediyeyi vermek istiyorum ama seni sana veremem.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder