Tumblr Aşk Sözleri

tumblr-ask-sozleri

Bu yazımızda Tumblr Aşk Sözleri, aşk sözleri tumblr 2017, tumblr aşk yazıları, tumblr aşk sözleri kısa, tumblr aşk sözleri uzun kategorileri yer almaktadır.

Tumblr Aşk Sözleri

Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici, çekici ve güzelsin. Ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen bir tanesin.

Nice insanlar gördüm kalpleri bomboş ama mutlu, çok az insanlar gördüm kalpleri sevgiyle dolu ama aşk ateşiyle yanıp kavrulan, hüzünlü ve mutsuz!

Adını yıllara, yollara, sevdalara yazsam. Herkes görür diye korkuyorum. Adını gönlüme yazdım kimse görmesin diye. Seni seviyorum.

Rüzgârın kemanini çaldığı ve damlaların pencerene vurduğu bir gecede yatağına uzanıp hayalini kurduğun ve keşke dediğin tüm güzellikler senin olsun.

Hayatta üç şeyi sevdim. Seni, kalbimi, ümit etmeyi. Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim, seni sevdi diye. Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye.

Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; yüreğinde duruşunu seversin.

İnsan kalbindeki gerçek aşk dörtnala giden bir at gibidir ne dizginden anlar ne de söz dinler. Konfüçyus

Susarak unutmayı, yaşayarak alışmayı, güvenerek aldanmayı, severek kaybetmeyi öğrenmiş bir insan için yalnızlık dert değil, sadece zevktir.

Dünya unutursa dönmeyi, rüzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi, belki o zaman unuturum seni.

Aşkım sana dünyanın en güzel şeyini verebilmek isterdim ama seni sana veremem ki.

Bir gün cehennemde karşılaşabiliriz. Sen kalp hırsızı olduğun için, bense Tanrıyı bırakıp sana taptığım için.

Sevgililerine aşklarını itiraf eden kadınlar, en az seven kadınlardır. Shakespeare

Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm.

Aşk konusunda yanlış seçimden söz etmek hatalıdır, zaten seçim varsa o yanlıştır. Marcel Proust

Güller içinde geçse de ömrüm. Senin üstüne gül koklamam gülüm. Seni koklamaksa ölüm, sen buna değersin gülüm.

Gözlerinin kahvesinden koy ömrüme, kırk yılın hatrına senle kalayım. Cemal Süreya

Kim istemez mutlu olmayı ama mutsuzluğa da var mısın? Cemal Süreya

Ne kadar seviyorsun dersen; O kadar işte. Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin. Nazım Hikmet

O uyuduğundan yapacak hiçbir şeyim kalmadı diye düşünüp zoraki uyumakta sevdaya dahil.

Bak! Papatya mevsimi geldi. Mevsimlerden papatyayı severim. Sonra seni, sonra yine seni. Ve hep seni.

Bazı şeyleri sana yazdığımı düşünüyorsan yanılıyorsun. Her şeyi sana yazıyorum. İlhan Berk

Aşk mektubuna başlarken ne söyleyeceğimizi bilemeyiz. Bitirirken de ne yazdığımızın farkında olmayız. Rousseau

Kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?

Aşk kadının hayatında bütün bir romandır erkekte ise yalnız bir bölümdür. M. Da Stael

Rastgele yürürken aklına geleyim, sızlasın için. Cemal Süreya

Diyorum ki bulutlar gibisin, uzaktasın ama varsın. Bu bile benim için yeter.

Öyle birini sev ki; gündüz güneşe, gece yıldıza ihtiyacın olmasın.


Tumblr Aşk Sözleri

Çok korkuyorum. Benim sende gördüğümü, başkaları da görecek diye.

Hani ikiden bir çıkınca bir kalırmış. Yok öyle bir şey, yarım kalıyorsun.

Rüzgar yine kokunu getirdi. Anlayacağın yine canım burnumda. İlhan Berk

Sen uyurdun, bilmezdin. Ben uzaklardan üstünü örterdim, her gece.

Sen anlatamadığım duygularım, yanağımdan süzülen gözyaşlarım, yarım kalmış umutlarım, yüreğime saplanmış hançer gibisin.

Ve biz seninle tarih boyu geç kalınmış aşkız, hiç vaktinde yetişemedik hayal kırıklıklarımızı taşıyan vapurun kalkışına.

Mesela beraber uyansak, gördüğümüz rüyaları anlatsak birbirimize. Sonra sussak, gözlerine baksam sadece, kaybolsam kollarında.

Öyle herkesi sevmeyeceksin. Seviyorum, demeyeceksin. Seni seviyorum, diyebilmek için gerekirse bir ömür bekleyeceksin.

Sorma bana. Ölüm olsa, gelirim sana.

O yanımdan geçiyor, ben kendimden. Haksızlık değil mi?

Hiçbir şey yolunda gitmiyor. Sen de gitme.

Alnından öpüyorum seni. Kaderinde dudak izim kalsın.

Sen iyi ol yeter. Bende sızlasın her yaran.

Birlikte yürüdükten sonra, nereye gittiğimizin ne önemi vardı?

Bir bozuk saattir yüreğim. Hep sende durur.

Üşüdüysen söyle sevgilim. Seni bir kat daha seveyim. Cemal Süreya

Seni nasıl sevdiysem öyle kal. Değişmek mevsimlere mahsus.

İnsan sarıldığında değil, deli gibi sarılmak isteyip sarılamadığına aşık olur.

İsterseniz  < Aşk Sözleri > Konumuzada Bakabilirsiniz.

Yorumlar