İğrenç Espriler 2018, Soğuk Espriler

İğrenç espriler 2018 içeriklerine ulaşabileceğiniz web sayfasıdır. Başta soğuk espriler bulabileceğiniz bunun dışında da iğrenç şakalar bulabileceğiniz platform. Hemen ziyaret et.

iğrenç espriler

Kanka zayıflamışsın. 
Harbi mi lan.
Ama karakter olarak.
Senin ben…..
Seni görünce gözlerim dolar. Kulaklarım sterlin.
Adamın gözleri dolmuş. Kaşları taksi.
Sen ölmezsin kanka.
Neden?
Çünkü dünya malı dünyada kalır.
Sen denizde hiç boğulmazsın kanka. 
Neden?
Çünkü tipin kayık.
En acı on nedir?
Biberon
Tem otoyoluna muz düşerse ne olur?
Temmuz
Yerin kulağı var. Benim de kulağım var.
Ben yer miyim. Hayır yemem.
Tomi’nin annesi kimdir?
Anatomi.
Ödevin nerde oğlum?
Ev ödevi diye evde bıraktım.
Neden suratını asıyorsun. 
Daha yeni yıkadım. Kurusun diye astım.
Arapçayı sever misin?
Valla hiç içmedim.
Saçlarımı tararken mermim bitti.
Geçen canım mısır çekti.
Mısır’a gittim.
Ayda kaç kitap okuyorsun kardeşim.
Dünya’da kitap okumuyorum ayda mı okuyacam lan.

Soğuk Espriler 2018



Sana bol etli makarna yapayım mı?
Sen mi yapacaksın yap bakalım.
M@k@rn@
Annemler dört kardeş. Aaa inanır mısın dayımlarda dört kardeş.
Bill Gates neden grip olmuş? Windows açık kalmış da ondan.
Araba almışsın gözün Aydın. Kulakların Rize.
Hiç terlemeyen çalışana ne denir? Noter.
Çok makbule geçti. Senin hiçbir zaman gelmedi Makbule.
En hızlı sayı on’dur. Çünkü on’un arabası var.
En çok hangi ilimizde araba vardır? Kars.
Yağmur yağmış. Kar ise peynir.
Telefonlar dinleniyormuş biliyormusun. İyi bari çok yorulmuşlardı zaten.
Ayda 5 bin liraya çalışmak istermisin?
Kim istemez ki.
O zaman aya gidin.
Höööö çok komik.
Zengin oldum. Hiç kimseye yardım etmiyorum. Parayı bulunca değişenlerden değiliz olum biz.
Saçmalanmaz. Taranır.
Nuri ölünce Çin’e gömsünler. Nur içinde yatsın.
Bir adam varmış şapkası uçmuş beyni gözükmüş neden? Karısı başının etini yemiş.
Komşuya lotodan büyük ikramiye çıkmış. Gülmekten yarıldım. Ne de olsa gülme komşuna gelir basına demişler. Oturdum bekliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Whatsapp Asker Durumları, Asker Yareni Durumları

Whatsapp Durumları Orjinal, Whatsapp Sözleri

İngilizce Whatsapp Durumları 2018