Abiye Güzel Sözler, Abiye Özlem Dolu Sözler


Kardeşler arasında sorumluluğu en fazla olan abilerdir. Abi yeri geldiğinde kardeşinin en iyi arkadaşı, sırdaşı, dert ortağı ve yol göstericisidir. Bu yüzden abiye güzel sözler söylemek, onu mutlu etmek gerekir. Abiye güzel sözler arasında yer alan bazı sözler:



 Abiye Güzel Sözler


 - Abi ile kardeş her zaman iç içedir. Onları ayırmak isteseniz de başaramazsınız.
 - Yakışıklı abime olsun selam, bana en güzel hediye ondan gelecek olan iki kelam,
 - Herkes senin gibi abiye sahip olmak ister, ancak kimse benim kadar şanslı olamaz.
 - Fırtınamı dindiren, beni hayata döndüren hep sen oldun canım abim,
 - En büyük sırdaşım, en iyi arkadaşım, her zaman yanımdaydın iyi ki varsın abim.
 - Bana yol gösteren, yolumu aydınlatan her zaman dağ gibi arkamda duran yaşı küçük gönlü büyük abim.
 - Ben küçük bir kız olarak ne kadar savunmasız olsam da sen bir kale gibi beni hep korudun.
 - Her çocuk senin gibi bir abiye sahip olmak ister, Sonra o çocuklar büyüyüp senin gibi bir abi olmak ister.
 - Yeri geldi anne oldun yeri geldi baba oldun. Beni baktın büyüttün iyi ki varsın arslan abim.
 - Küçük yaşta babasız kalmamızı bize hissettirmedin, bize baba şefkati verdin seni çok seviyorum baba yarım.
 - Benim mutluluğumu kendi mutluluğu bilen kendinden önce beni düşünen koca yürekli abim.
 - İlk kahramanım, her şeyim iyi ki benim abimsin.
 - Abi kardeş olmak bir elmanın iki yarısı gibi olmaktır.
 - Birbirine bağlı iki kardeşi dağlar bile yıkamaz.
 - Beni çıkarsız seven iki adam var biri abim diğeri babam,
 - Başımın her sıkıştığında hızır gibi yetişen abim, şimdi çok uzaklardasın.
 - Bu dünyada her şeyimi kaybetsem de sen geri gelsen be abi.
 - Bana hayatı öğreten, önce abi sonra öğretmen olan güzel yürekli adam bir an önce gel.
 - İnsanın senin gibi abisi olmalı, anlatacak söz bulamadığı
 - Bir kız için en büyük güven evde babası ve abisi olmasıdır.


Çok daha fazla kardeşlik sözleri için hemen https://www.cokguzelsozler.org/kardeslik-sozleri/ bağlantımızı ziyaret ediniz.


Abi Kardeş Sözleri Duygusal


            Aile içinde en yakın iki kişi abi kardeştir. Abi kardeş sözleri duygusal olduğunda daha anlamlıdır. Güzel sözler arasında abi kardeş sözleri duygusal olanlar şunlardır:

 - Koskaca iki sene geçti sen gideli abim, Sensiz ev boş, hayat boş kısaca her şey bomboş,
 - İlk aşkım, kahramanım, çocukluğum, gençliğim, ömrüm kısaca her şeyim canım abim.
 - Kardeşlik anlatılmaz yaşanır. Bunu dışarıda bakan yaşamayan kimse anlayamaz.
 - Bir abim olsun yanımda isterse bütün dünya karşımda olsun bizi kimse yıkamaz.
 - Gün geldi oynadık, gün geldi kavga ettik. Ama biz hiç birbirimizden gitmemiştik, şimdi neden gittin abi.
 - Çocukluk güzeldi, büyüyünce acı dert çile hepsi arttı. Ancak sen yanımdasın ya abi ben her şeyi yenerim.
 - Bir daha dünyaya gelsem, Evim aynı ev, ailem aynı aile abim de yine sen ol isterim.
 - Hayat ne garip be abi. Bir zamanlar yaptığımız kumanda savaşları aklıma geliyor gözlerim doluyor.
 - Beni ben doğmadan önce düşünen canım abim beni korumak için benden önce doğmuşsun.
 - Tamam ben iyi bir kardeşim ama sende mükemmel bir abisin.
 - Sen benim fenerim idin, yol gösterenim idin, neden böyle erken gittin abim.
 - Bana abi kavramının aynı anadan babadan olmak değil, aynı hisleri yaşamak olduğunu öğrettiğin için teşekkür ederim yüreği zengin adam.
 - Kelimelerin anlatmaya yetmediği, dışarıdan bakanların imrenerek içine girmeye çalıştığı dostluğa kardeşlik denir.
 - Benim için her zaman fedakarlıkların en büyüğünü yapan abim her zaman kalbimdesin.
 - Beni benden iyi tanıyan, her derdine benden önce çare arayan adam gibi adam sana selam olsun.
 - Mahalledeki kızlar abin evde mi dediğinde hep yok derdim. Oysa ki sen hep evde idin. Ama ne yapayım seni kimse ile paylaşamam.
 - Yeğenlerimi kıskanıyorum abi seni benden aldıkları için.
 - Abi demek anne ile babanın olmadığı yerde bir kızın en büyük destekçisi, sahip çıkanı demektir.
 - Herkesin abisi olabilir ama senin gibi bir abiye sahip olmaları inan çok zor canım abim.

Yorumlar